FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjenare,
Skulle vilja be om lite feedback på olika förslag till logga. Alternativ 1 är den vi använt oss av i lite mer än ett år. Alternativ 2 är det nya förslaget. Enklare och mer stilren helt enkelt. Tanken är att använda samma färgschema men att använda loggan i andra färgen om den t.ex. ska tryckas på ett skal. Vad tycker ni? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sista alternativet tyckte jag såg bra ut
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Nykomling
|
Alt 2 och första trycket med svart vit kommer se snyggt ut på ett skal kan jag tänka mig.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Även jag är helt enig med er andra. Den nyare är betydligt bättre. Den svarta mot vit botten tyckte jag faktiskt var bäst. Undvik gradient blir mitt tips.
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Skinsa!
Kanske överflödig kommentar när vi alla är ense. Även jag gillar alternativ 2 i alla färgkombinationer utom den mot gul bakgrund. Lycka till! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Flat design är det nya "modet". Gillar dock skuggan på symbolen i logotypen. Vitt mot sådan skrikgul är inte fint, och jag gillar de två sista alternativen mest. Svart färg passar bra när ingen färg kan tryckas.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag håller med övriga och jag tycker nog den sista är den snyggaste. Sedan måste jag bara säga att jag verkligen inte gillar gul färg i loggor eller i skrift överhuvudtaget.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag gillar alternativ 2.4 bäst, håller med om att gult inte alls passar i denna logga.
Men originalet alternativ 1 är inte så tokigt det heller, även om det är lite mer nerklottrat med text jämfört med 2.4.... |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|