FAQ |
Kalender |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej jag använder Google Apps for Business (namn@företagsnamn.se )
http://www.google.com/enterprise/apps/business/ Jag använder zoneedit för att skicka mailen till google och webtrafiken till fsdata men nu har det visat sig att jag inte får email från 3 kunder. Telia.se och fsdata.se. Får fråga vad de använder för utgående server men de säger att de har skickat till andra... Någon som har en aning om vad det kan bero på? Senast redigerad av side den 2013-05-10 klockan 16:57 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Om du har webbhotellet hos FS-data så kan det vara så att mailen som skickas via FS-data aldrig "lämnar" dem, utan istället hanteras internt hos FS-data och därmed inte kommer fram.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jepp, se till att alla mailkonton på FSData verkligen raderas. Annars kommer mail ramla in i dessa (förutsatt att du använt mail där tidigare).
Glöm inte tömma dem först på alla olästa mail som lär finnas där! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Om du kör på ett linuxkluster så får du be fsdata isf att de s,as, annulerar dina mx-records därefter=..Radera de gamla i kontrollpanelen och skriv in de nya för google ..
Best Regards Supportgruppchef Per Vestlund Surfcity Sverige Hosting http://www.surfcity.se |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|