| FAQ |
| Kalender |
|
|
#9 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Conny: Ska jag vara helt ärlig hade jag inte velat träffa dig heller och många håller nog med mig. Rätt många av dina kommentarer här på forumet är direkt översitteri alternativt besserwisser attityd alternativt hybris, välj själv.
Dessa grabbar har säkerligen en ide som de tror på och jag kan hålla med om att sättet de presenterar den på, på forumet antagligen inte lockar till sig några seriösa ansökningar. Men samtidigt, det hjälper ingen, allra minst dig Conny om man bara kommer med denna dåliga attityd. Du kommer ofta med bra råd, men var snäll och skippa dessa kommentarer som bara ger sur smak. Till TS. Jag föreslår att ni sätter samman en affärsplan, söker investering alternativt ett banklån och anställer en utvecklare. Då slipper ni två saker, dels utvecklare som går med på att jobba gratis, vilket normalt inte lockar de seriösa i branchen och två, ni slipper sitta och ta skit på ett internetforum. Om er ide är så bra som ni tror den är, då kommer lån/investering inte vara några problem Citat:
|
||
|
|
Svara med citat
|
|
|