FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Citat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
ganska lätt o kunna få 20.000 besökare. Själv så brukar jag få över 20k när jag delar länkar från mina fb sidor till bloggen
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
att få 20 tusen besökare per dag är inga konstigheter. tänk själv hur mycket en typo till världens största sociala nätverk ger.. t.ex faecbook punkt com.. denna typen av besökare är inte välkommna hos dom större parkeringstjänsterna. tjänar i princip ingenting per besök. så i sammanhanget är 50 kr för 20k besöklare rätt normalt. men värt att tänka på är att det är förmodligen mycket orelevanta besökare. och man bör fungera både en och två gånger om dessa 50 kr verkligen gynnar verksamheten eller ej.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Du får dina 20K besökare/dag är ingen garanti, det är omöjligt att garantera att man får just 20K besökare/dag. Är de äkta? -Det florerar flertalet sådana här tjänster, de flesta är inte helt seriösa. Länkar/och eller besöka skapas/görs men de faktiska "äkta" besöken eller länkarna är få och i många fall orelevanta till kärnverksamheten. Varför ska man köpa besökare, låter oseriöst enligt mig? Och varför ska man överlåta generering av trafik till något okänt? Senast redigerad av deeman den 2013-04-17 klockan 08:29 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
20.000 besökare för 50kr är väldigt billigt om det är "riktigt trafik". I detta fallet är det oftast bots eller liknande, speciellt om du sett erbjudandet på fiverr.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Eller så är det bara så att man kör med någon Svensk VPN/Proxy och klickar in sig på en sida via något program 20 000ggr, personen får pengarna och du blir lurad att det är riktiga personer
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|