FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Wn träff i Sundsvall i sommar? Jag ska hem en tur i Juli (3 veckor) och hade gärna träffat likasinnade över en öl eller 2, kanske på Bishop arms? Pelle kanske vill vara med? Magnus Bråth? Några fler Sundsvallsbor med omnejd?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag har precis flyttat till Sundsvall så jag är lätt på!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Kanon, desto fler desto bättre, blir vi för många får vi kanske bara sätta oss nere vid ån i stan eller något
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Medlem
|
Beroende på när det blir så är jag helt klart intresserad om det inte krockar med sambons barnafödande
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Hoppas att ni får det bättre än det vi hade sist i Stockholm
![]() Lycka till |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det sågs ut som att flera skulle komma, snackades om att boka plats i tid ( det fixade jag ) och till slut så blev det bara 5 personer som kom.
Det blev bra dock, då vi 5 han prata om det mesta och dela med sig en del med. Jag fick för mig att det är inte första gången det sker här på WN, att flera anmäler sig som inte bryr sig om att avboka m.m. Jag gillar denna typ av träffar, intressant att träffa nya personer som delar i prencip samma intresse, hade jag bott nära Sundsvall hade jag säkert varit på ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag bor här uppe, http://goo.gl/maps/CNIEY och har som regel biz-talk med isbjörnar and what not, så kommer det 5 personer så blir jag överlycklig
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Citat:
![]() Hellre ha med sig 5 personer som vill verkligen vara där än att ha flera personer som man inte ens kommer i kontakt med under kvällen. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|