FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Har det senaste utvecklat en jämförelsesida för kontaktlinser och tänkte höra med er om ni har någon feedback eller kan informera om det är något som inte fungerar som det ska. Den är i stort sett bara testad i firefox tex.
Den är väldigt avskalad och simpel och det är meningen. Vill att det ska vara så lätt som möjligt att söka på bästa pris. Siten det gäller är http://www.hittabilligalinser.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Såg helt okej ut tyckte jag! Men skulle det inte vara intressant med att kunna skapa omdömen på de olika butikerna som säljer linser?
Kanske att man via sitt Facebook eller Google-konto kan skapa kommentarer om varje butik? Så när man trycker på en butiks logga på sidan så kommer man till en sida med mer information om själva butiken, och andras omdömen. Bara en liten tanke. Men man ska även kunna skapa omdömen som gäst, om man inte har något FB eller google-konto. ![]() Lycka till med sidan! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Ser att du kör den responsiva bootstrapen, men jag tycker sidan skalar dåligt. Kanske värt att kika på det. Kör jag paddan så bryter den rad 2 och presenterar 1 objekt på 1 rad.
Ifall den inte skalar bra när det är span3*3=9 av möjliga 12. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sidan förutsätter i princip att jag vet exakt modell.
Kolla på vilken lins-sida som helst, där finns olika kategorier såsom endagslins, månadslins osv. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Sitter på en lagom stor skärm, mycket utav ytan är vit och tom. Antingen skapar du någon fast "mall" eller vad man nu ska säga åt sidan så den hänger ihop, eller så vet jag inte.
Texten Utvalda Produkter sitter lite snett, inte i höjd/linje med boxarna. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Medlem
|
Det är exakt sån här feedback jag vill ha!!
Bra idé Simon, det ska jag allt implementera!! Får nog ta och kolla hur den ser ut i paddan ja. Jag har en fast width som jag kanske ska sätta till flytande istället. Så får jag bort lite luft också. Problemet är att jag inte har så mycket innehåll bara, blir glest hur jag än gör ![]() Det där med exakt modell är faktiskt ett val jag gjort men det kanske är fel. Tänker att man faktiskt vill prisjämföra just den modellen man brukar beställa och inget annat. Jag som linsbärare brukar iallafall bara söka på mina linser hos webbutikerna. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|