FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
I stort sett alla bloggar på Blogspot, blogg.se m.m. har väl antingen egna subdomäner eller helt egna domäner vilket enligt Google tolkas som helt unika sidor. Inlänkar hjälper dig såklart även om deras betydelse blir mindre och mindre för SEO. Det enda som skulle kunna stjälpa är väl om Google upptäcker detta och tolkar det här som köpta länkar och då kan man bli straffad eller helt borttagen från sökresultaten en period. Hur stor risken för detta är kan jag inte riktigt svara på.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Självklart kan följande vara dåligt för din SEO om du som Legendarisk skrev, inte har några byggda länkar sedan tidigare.
Dock tror jag att du har det, och då kan det vara säkert. Ha inget krav på hur många ord man får skriva eller vilka ankartexter som skall användas. Låt dem även länka till dina innersidor också, för då blir det naturligt och länkkraften sprids sedan vidare därifrån. Men ett par hundra länkar till huvud-sajten skadar den oftast, såvida du inte har en stor sida som har bra trust etc. Skulle jag vara du skulle jag vilja ha ett par inlänkar där dem länkar till din sida genom en bild eller så. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Har inget med seo att göra, men vill du vara laglig bör du se upp så det inte utformas som ett lotteri, det är olagligt till skillnad från att bryta några riktlinjer hos Google
http://www.lotteriinspektionen.se/sv...g-pa-Facebook/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() Tack för info. |