FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Detta är pinsamt, två av mina kunder ringde idag och var upprörda över att deras sajter inte är uppe. Jag kommer flytta dessa till egen hosting ASAP.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Ja, det är väl inga konstigheter att man inte bör ha en annan sorts hosting om man driver ett bolag. Det är väl ingen som skulle få för sig att köra taxi med sin privata bil eller driva restaurang ur sitt vardagsrum.
Man måste anpassa verksamheten efter situationen och vill man kunna expandera på ett seriöst sätt så går det inte att ta genvägar. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Under helgen har vi varit utsatta (och är fortfarande) för en ddos-attack. Våra tekniker arbetar med att avvärja den.
Tills vidare kan dock kunder som ligger på Litespeed vända sig till [email protected] med begäran om flytt till apache för att komma undan attacken. Att vi måste kommunicera med varje enskild kund om flytt beror på att det är viss information kunden behöver, samt några få steg som kunden måste utföra själv. När det gäller kompensation tar vi alla sådana diskussioner via [email protected] så det går bra att maila dit. MVH Christer Binero |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
Man kanske inte kan räkna med underverk för 69 spänn i månaden. Å andra sidan erbjuder ju amerikanska webbhotell (Hostgator etc) ännu billigare paket, men med i princip 100% upptid. Jag menar inte att folk borde byta, utan jämför bara pris kontra upptid och konstaterar att det finns billigare alternativ utan dessa problem.
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Kanske inte, men faktum kvarstår. Det finns jättebillig hosting som har i det närmaste hundraprocentig upptid.
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Guest
|
Fick mail nu att veckan efter midsommar levereras ett helt nytt lagringssystem till deras serverhall och det nuvarande skrotas.
|
||
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag kommer åt mina sidor om jag går in via. exempeldomän.se.preview.binero.se
Kan säkert hjälpa någon.. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Medlem
|
DDoS-attacken är avvärjd, så sajterna bör vara uppe. Är de inte det hjälper gärna [email protected] 0771-240800 eller chatt med att lösa problemet.
MVH Christer |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|