Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

n.nu?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2013-03-12, 15:00 #1
Jim_Westergrens avatar
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv

Reg.datum: May 2005
Jim_Westergren Jim_Westergren är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Jim_Westergrens avatar

Reg.datum: May 2005
Om domännamnet matchar sökordet så får du en boost i Google - ja. Inte lika bra som tidigare men absolut en boost.

Gällande SEO och om det är lätt att ranka så är det svårt att svara på eftersom det helt beror på sajten och det arbete som utförs för att skaffa inlänkar. Men du får en del bra SEO-fördelar med N.nu: en del bra inlänkar, bra on-page, snabb laddning, bra struktur osv. Finns många som rankar bra med N.nu-hemsidor men det kan man dock säga om alla CMS ...

Gällande premium så krävs det för att koppla egen domän och jag anser att för lite mer seriösare sajter så ska man koppla en egen domän. Du får även en del fler inlänkar och slipper den lilla reklamen längst ner och en del annat.

Finns många men främst småföretagare som använder N.nu som sin huvudwebbplats. Med premium har du full tillgång till att ändra HTML/CSS osv för mallen. Exempel: projekthantering.se

Att n.nu skulle bli "erkänt" av svensson som en tld tror jag kommer dröja länge. Som sagt för de som har lite mer seriösare sajter på N.nu så brukar de koppla egen domän och brukar då ha .se eller liknande. Lite över 1500 som kopplat egen domän.

Ser fram emot fler frågor om N.nu, bara fråga på. Finns förresten en del som säljer N.nu hemsidor och även de som använder white label varianten som ett CMS till deras kunder.
Jim_Westergren är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:40.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017