| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Självklart. Vi besvarar alla mail och supportärenden inom 24 timmar. Förutom över helg. Med undantagsfall på komplicerade ärenden.
med vänliga hälsningar, Affiliator |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Hej!
Jag ansökte till Prisjakts affiliateprogram för ungefär en månad sedan för mina bloggar och det står fortfarande "Under behandling". Jag har kontaktat Affiliator om varför det dröjer så men de hänvisar till att prisjakt är de som godkänner ansökningar. För en vecka sedan har jag kontaktat prisjakt via affiliators meddelandetjänst samt skickat ett mail till prisjakt. Är det någon här som jobbar med Prisjakt och Affiliator och vet hur lång tid det kan ta? Kanske lika bra att strunta i prisjakt om de inte ens besvarar mail så kanske de inte betalar heller? |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Medlem
|
Hej Jocke80,
Vi ringde nyss till Prisjakt och fick svaret att ansvarig person inte är tillgänglig för dagen. Vi har skickat ytligare ett påminnelse-mail till prisjakt. Det bör inte ta så långt tid, förhoppningsvis godkänns det inom någon dag. Mvh Affiliator |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#4 | ||
|
|||
|
Nykomling
|
Tack för att ni kontaktat Prisjakt om detta! Har ni hört något mer eller fått något svar från prisjakt? Det står fortfarande "under behandling" och jag har inte hört något från prisjakt.
|
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|