FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
sundquist
Citat:
Titusbramble Citat:
![]() Det är ett vanligt efternamn inte ett varumärke, Pappan kan inte tvinga från mig den. Hon bor i NY i USA där hon läser på universitetet, innan dess 15år i Schweiz & Monaco. Pappan bor inte i Ryssland heller. Han äger bl.a. fotbollsklubben Monaco. Köper massor med fastigheter i USA Inget man gör om man vill hålla låg profil. Oligarker är kända för att flasha med sina pengar, vill gärna in i politik eller köpa fotbollsklubbar eller enorma yachter osv tvärtom mot att hålla låg profil. Han är en världens 100 rikaste män o inte helt okänd, absolut inte i Ryssland. Gregoff: Det är ett vanligt efternamn inget varumärke. Kan någon tvinga från någon annan "andersson.se", nope. Ond tro, knappast ![]() ---------- Jag förstår givetvis att chansen att man skulle kunna sälja denna domän för stora pengar är extremt liten. Det är väldigt liten chans o vinna på postkodlotteriet, vilket kostar 150kr/månad också. Denna domänlott kostade mig 70kr en gång. Jag kommer kanske kunna sälja vidare den som en lott något dyrare till någon annan som också tänker "en billig lott". I väntan på dess tänkte jag få lite tips o ideer på vad man kan göra utan att provocera. Är fansite det bästa? Kanske en autoblog på Rybolovleva-tema? "rybolovleva" googlas trots allt 27000ggr/månad. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|