Citat:
Ursprungligen postat av spajk
Till Erebos: Imponerande passiva intäkter och lycka till med försäljningen någonstans. Du får garanterat bättre respons andra forum.
Sundream: Är det inte bättre att visa någon printscreen med bevis på det du säger? Har man inga bevis så är det ju rent skitsnack. Annars kan man ju baktala alla webbplatser.
WN är aldrig positiva till DF, varför förstår jag inte men jag tror att folk är avundsjuka och blir chockade över möjligheterna som DF erbjuder.
|
Spajk: Fakta, du kan liksom jag som är inom seo branschen kolla upp en webbsida. Klicka på tjejerna på kk.nu webbsidan och gör en Google sökning på dem så hittar du dem på ecsort websidor runt om i världen. De är INTE betalade medlemmar och gör en tillbaka sökning på webbsidan så hittar du att det fanns inga "ca 8000 live medlemmar idag" som erebos påstår för någon månad sedan.
"Imponerande passiva intäkter" påstår du att erebos har. Då får väl erebos redovisa hur många BETALANDE medlemmar han har.
Erebos får säkert bättre respons på andra forum och säljplatser, Blocket är ju populärt bland diverse personer.