FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag älskar WN
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Alla som har följt denna tråd vet nu att ni kan SPARA 500.000 kronor genom att öppna ett eget dating site, gå in på datingfactorty.se och registrera er helt GRATIS och ni kan på några veckor fylla siten gratis med 8.000 så kallade medlemmar genom deras system med ecsortsiter m.m. som erebro har gjort.
Jobba med sidan med bra seo och lägg sedan ut 10-15 banner i olika seriös datingsidor för några hundralappar styck och ni får in nya medlemmar som kanske betalar för att vara medlem. (torskar) Tyvärr är inte intäkter på något sätt skattefria i Sverige som erebos påstår, endast moms befriade, jag har kollar med skattemyndigheten. Senast redigerad av Sundream den 2013-02-14 klockan 14:01 Anledning: ord tillägg |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Sundream, skojar du? Förutom en riktigt, riktigt bra domän, så finns det 8000 medlemmar och en bra bit betalande. Detta är inget något du kan uppnå med ett halvtaskigt domännamn (kolla runt lite, dom säljs för en del i adult-branschen).
erebos, lycka till med försäljningen, tror det finns rätt mycket avundsjuka här.. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Låt honom hållas. Om 28 dagar går han på semester ändå. Han har ju slitit och jobbat i den här tråden 2 dagar nu.
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Har sett lite stats, och 5.000€/mån verkar rimligt
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Jag tvivlar på att datingfactory går in och betalar vinstskatt på mitt bolag. Det är det ju självklart att dom inte gör.
Jag har enbart skrivit att pengarna som betalas ut från schweiz är momsade och klara enligt skattemyndigheten. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Medlem
|
Du har ju dålig pejl på läget!
Alltså har du inga inkomster från DF som du skriver. Du har intäkter och efter avdrag så försvinner ca 50% i avgifter och skatt, beroende på bolagsform. Om du nu har företag... |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Nu pratar du om att ta ut lön.
Jag har ett par andra sajter som jag kan sälja till ett par i tråden. mupp.se kan jag sälja för 495 kr tex.med eller utan moms, ni får välja själva! ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Medlem
|
Du har en del att lära märker jag. Lycka till med din försäljning!
|
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|