FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vill ha lite feedback på sms2vpn.se
Är det något som saknas? Ska i grunden vara simpel och enkelt sida bara. Och innehålla bara det nödvändigaste, men är det någon man glömt eller bör ändra innan lansering? Vet att alla bilder inte helt optimerad i storlek eller inte SEO anpassad men om man bara tänker på innehåll. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Tjänsten verkar bra för den som kommer använda den. Tycker loggan och länkarna i menyn har alldeles för stor text.
På ruta 1 står det Smsa, skrivet istället SMS:a. Och istället för Snabbt, Säkert, Enkelt, Billigt - SMS2VPN, hade jag bara skrivit Säkert, Enkelt och Billigt. Lycka till för övrigt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
|
Citat:
Ändringar slår snart över på sidan alla fall, tar en stund för den synka till ramdisk från orginal kod. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Sitter du på en MBPr? På min Macbook Pro 13" känns allt gigantiskt.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag kör 1680 i bredd och får inte in hela sidan i bredd i IE
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
|
Blivit lite justeringar nu så den även ska fungera i IE skiten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Köpare vill nog veta hur snabb tjänsten är (x MB/s upp, x MB/s ner) och hur mycket man får surfa (x GB/månad).
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
|
Jag skulle nog rekommendera att gör amantrat något kortare:
"Säkert, Enkelt och Billigt - SMS2VPN" Kan bli : "Säkert, Enkelt och Billigt" För du har med SMS2VPN på tre ställen mitt i blickfånget, jag tycker det blir alldeles för påtaglig upprepning, det "stör mina cirklar" om jag säger så.... Sen är jag alltid skeptisk till att peka på priset som en konkurrensfaktor. Personligen skulle jag föredra om du i stället tog med en annan egenskap som tillför ett värde till kunden (förutom priset) som exempelvis: "Säkert, Enkelt och Snabbt" eller nåt sånt. Designmässigt skulle ja önska att du tryckte ihop det några centimeter på vertikalen för jag måste bläddra på min bärbara neråt för att kunna se hela sidan, och jag kan inte se hela sidan samtidigt, det tycker jag vore vettigt att kunna göra å det inte är så där jättemycke info som inte får plats på en sida. Min uppläsning är 1440x900 på en Lenovo Thinkpad T410. Ja ser ner till VPN Username och Password i mittenrutan (steg 2) resten klipper den på sidan, jag ser inget nedanför den om jag inte bläddrar. I sidled ser jag allt med god marginal. Däremot gillar jag att det är stor text, får då slipper jag använda glasögonen. Senast redigerad av Conny Westh den 2013-02-03 klockan 23:11 |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|