FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Håller med Björn helt och hållet. Att anlita SEO-företag är i stort sett alltid samma sak som att ta en stor risk. Även om du testar först med några mindre affärskritiska projekt och det går bra så kan det falla sönder helt om du går vidare med samma företag. Ytterst få är av naturliga skäl villiga att berätta exakt vad de tänker göra.
Problemet är ju dock att de flesta har faktiskt inget unikt och högkvalitativt som folk länkar till på eget initiativ i någon större utsträckning. Då måste man vara lite smartare men man gör nog ändå bäst i att hantera länkandet inom sitt eget företag, annars riskerar man allt och det har man inte råd med i en liten verksamhet.
__________________
Full-stack developer, free for smaller assignments Senast redigerad av tartareandesire den 2013-02-01 klockan 15:27 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Håller med ovanstående som är misstänksamma mot SEO-företag.
Jag föreslår att du specar vad SEO-arbete är för dig genom att tänka på hur du jobbar. Detta bör du kunna göra relativt lätt eftersom du enligt ditt inlägg är kunnig inom området. Sedan begär du offerter på det specifika arbetet som du efterfrågar. Köp inte deras metoder eftersom det är svårt att veta vad de gör. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|