FAQ |
Kalender |
![]() |
#20 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
När man pratar om bolag så kan man alltid använda vi eller oss eftersom det är fullt normalt med flera personer i företaget. Kanske hittar du snart en ny kompanjon att samarbeta med... Eller så anställer du någon när du får tillräckligt me uppdrag.
Det är aldrig lätt att hitta de rätta texterna, annars skulle ju varenda kotte vara miljonär.... men det är viktigt att du lägger energi åp att utforma texterna på sidan så du framhäver vad som är det unika värdet med din "produkt". Sök på Guy Kawasaki på nätet soch kika på hans tal och tips om hur man marknadsför sig. Han skriver och pratar mycket om just UNIKT VÄRDE, dvs din "produkt" (vara eller tjänst) ska vara BÅDE UNIK OCH Ge kunden ett VÄRDE. Är "produkten" UNIK men inte ger kunden något värde, ja då sitter du där med en unik tjänst som ingen vill ha. Ger "produkten" ett värde men inte är UNIK då kommer du att drabbas av hård proskonkurrens, för då finns det massor av andra leverantörer som kan erbjud asamma sak till lägre pris, så varför ska kunden då välja din "produkt". Om "produkten" inte kunden något värde och inte heller är unik, ja då är det lika bra att lägga ner på en gång. Ger produkten ett värde och är unik, då är du ensam att leverera och kan få bra betalt för din "produkt", detta är det enda läge som är intressant att bedriva ett företag i. |
||
![]() |
![]() |
|
|