FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Vi säger att det är fysiskt möjligt att fylla oändligt många hemsidor med relativt bra content. Hur många sidor kan man ha innan man blir straffad? Känns som att det borde finnas ett tak rent spontant. Vad säger ni? Någon som hört något eller haft en egen erfarenhet? Ha det! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Vad menar du? Det är väl inget brott att fylla internet med bra innehåll?!?!? Tvärrtom alla skulle älska det!
Jag förstår inte frågan! Senast redigerad av Conny Westh den 2013-01-27 klockan 20:51 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jo, det är klart! Men innehåller kanske inte är det bästa samt kanske 10 ganska givande texter på hemsidan. Jag menar även att man ska manipulera serpen (ca 1 länk månad) och lägga upp affiliatelänkar och det är just det som kan göra att man blir straffad av Google? (Dessa två i kombination menar jag då)
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Så länge det är bra sidor ser jag inget problem. Men ska du bygga länkhjul och liknande kan du ju åka på en smäll.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Google´s sökmotor kan lätt ta reda på om du fuskar med något. Google kan också ta reda på vilket innehåll som är "bäst". Det innehåll som är bäst visas högst upp. Men det finns säkert något sätt att manipulera.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
http://www.wn.se/f11.html de är inte riktigt så att google sitter o tar reda på massa saker och endast visar det högst som har bäst innehåll hehe. Mrbennet : Antal sidor spelar ingen roll aldrig skadligt att skapa en stor mängd sidor, ju mer innehåll desto mer för google att indexera. men jaa visst kan man straffas rejält om man systematiskt bygger sidor/nätverk av sidor endast för att länka ifrån. Mn så länge du bygger kvalitets sidor gynnar mängden dig =) Senast redigerad av knullis den 2013-01-29 klockan 05:44 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ja, okej. Tack killar! Jag ska givetvis inte spamma, men var gränsen går hade varit intressant. Men svaret är väl att om man bygger bra content kan man ha 1000 hemsidor, såvida dessa 1000 hemsidor har lika bra content som 10 skulle haft?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|