FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Nja om du kör som jag gjorde med ett eget brand så får du pengar varje gång nån gör en bokning. Dom kommer alltså aldrig vidare till deras hotels site utan stannar på din. Har du redan en befintlig sida så kan du ju alltid skapa skapa en sida som heter "boka hotell" eller nåt, white label är ju till för att man ska kunna köra sin egen låda men slippa bygga upp ett helt system med bokning mm. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Saxat från deras FAQ
"Hur fungerar provisionsmodellen? Affiliate partners tjänar provison på en "per-lead" basis. En lead genereras när en besökare klickar sig vidare till en av våra bokningsleverantörers webbplatser. En av de viktiga faktorerna som avgör hur mycket du tjänar på varje lead är hur många av dina leads som leder till faktiska bokningar." Vad jag kan läsa av det här så görs det en sökning sen klickar kunden sig vidare till en annan sida och då tjänar man en viss summa.. Är det jag som missförstår hur det fungerar? eller hade du det annorlunda på din resesajt? Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Orkar inte googla nu men söker man på white label så borde man hitta ganska bra info. Som jag skrev tidigare med WL så stannar besökaren kvar på din site utan att komma vidare som dom gör med affiliate. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Tar man hand om pengarna själv då? Ifall man kör whitelabel och dom inte lämnar din hemsida..
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Tydligen så ska jag fråga om det här istället för att göra en egen tråd..
Någon som kan rekommendera eller vet någon white label lösning för flygsökningar eller paketresor (flyg+hotell)? Skulle vara grymt om det fanns någon som den här hotelscombined som nämnts i tråden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
kam man inte ansluta som affiliate till tex RyanAir ?
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|