FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Om jag förstått dig rätt, så tror jag mer på en egen sida än ett blogginlägg.
Du har säkert en informations sida på din sida eller hur? Inte har du skrivit informationen i ett blogginlägg heller, eller hur? Just pga. att dina besökare lättare skall kunna få åtkomst till informationen, utan att behöva leta upp den bland dina blogginlägg. Samma sak bör ju även gälla dina resetips. För att besökarna lättare skall hitta dina tips mm. så föredrar jag att du lägger dem i en egen sida. Men tänker man utifrån ett SEO perspektiv, så spelar det ingen som helst roll om du lägger dem i vanliga blogginlägg eller om du har en sida. Men du gör som du själv vill. Bara lite tankar från en vanlig användare. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för tipsen, ja det låter vettigt det du skriver och är väl lite i dom banorna jag har tänkt också. Att man lätt ska få en överblick om vad som finns.
Så det kanske skulle vara smart att lägga en hel guide på en sida och t.ex olika tips som blogginlägg? Någon som har koll på wordpress som vet hur man gör en page med flera kolumner? är ute efter att göra en sorterad lista över alla guider och tips men vill inte ha alla på rad. Skulle vilja ha tre länder på varje rad, finns där något plugin för detta kanske? |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|