FAQ |
Kalender |
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej
Nu är det snart dags att försöka nå ut med senaste projektet, www.ballsee.com, till en bredare massa och inför det efterfrågar vi lite feedback och kommentarer. Vad tror ni om konceptet? Framgår det hur det fungerar? Går det att göra tydligare? Är sajten tilltalande nog för att man ska våga sig prova på det? Vad vi har märkt hittills är att tröskeln för att folk verkligen ska prova på det är ganska hög, även om de tycker tjänsten verkar kul. Det kräver ju en viss social timing. Några idéer om hur man skulle kunna sänka den tröskeln? Tack på förhand! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hej!
Jag gillar själva designen, men får mig att påminnas av tjänster som är bra, men som lurar en på ett eller annat sett. Nu säger jag inte att ni gör det, men själva upplägget av strukturen känns som de andra sidorna. Utseendemässigt menar jag. Idén är rolig! Dock tror jag många är fundersamma över kostnaden? Vad kostar det? Kan vara bra att skriva ut redan på startsidan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Skön idé! Håller inte med jonsson riktigt med att skriva ut pris på startsidan.
För mig var det att jag kollade runt och fick veta vad det är för tjänst ni erbjuder. Redan här var det intressant och lutade mot det positiva hållet, och fick ännu en positiv överaskning när jag gick in på Skapa konto och såg vad de kostade (vilket inte var mycket alls). Möjligtvis lägga till en till länk i menyn där priser står, kanske är lite tydligare då. Annars bra! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Nykomling
|
Själv gillar jag idén men tycker att det kan vara en nackdel att ni använder er av sms. Vore goare med en app där alla kan få uppdrag i realtid och följa ställningarna. Lite mer interaktion helt enkelt.
Samma gäller nog för er webbsida, genom att läsa förstasidan får jag grepp om 80% av vad ni gör. Skulle behöva bara lite mer information, kanske en mer utförlig "så här går det till för att fatta direkt vad produkten gör. Designen och sidstrukturen är det inget fel på, kanske flytta upp menyn som är i footern så att man ser den mer direkt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Tack för er tid och era kommentarer. Det uppskattas. Vi ska fundera på de förslag ni kommit med och se vad vi kan göra för att bli ännu bättre.
Citat:
Priset har vi initialt satt så lågt att vi inte tycker det behöver skrivas ut direkt. Alla ska ha råd. Citat:
Du vill ha mer information om hur det går till. Det tar vi till oss och ska försöka ordna. Tack! |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|