FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Som jag sa kommer det forumet bytas ut - bland annat av anledningen du nämner. Det var en hel del som skulle komma - men som aldrig infriades.
Jag hör dig med ett formulär direkt i KPn. Låter inte fel och tar till mig. Ska absolut ta upp det. Personligen är mailen alltid så nära till hands att jag har bättre koll där än att behöva logga in någonstans. Som du säger är det en självklarthet. Tack för feedbacken som alltid. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ibland är det helt enkelt så att man skapar/köper ett system för att administrera siten och kontot/kunden. Sedan, när behovet uppstår, kikar många på någon form av support system. Dessa använder ofta Ticket köer, vilket är rimligt om det hanteras effektivt, och har då ofta inbyggd, egen, inloggning. Det är inte alltid det är tekniskt möjligt att brygga dessa inloggningar. Ticket systemet kan vara en inyrd lösning som egentligen kör externt.
Man kan eventuellt tyda det så att om man slipper dubbla inloggningar, då har hotellet antingen tänkt till från början, eller haft så mycket support att det lönat sig att bygga ihop det. Det förstnämnda kan vara bra, det senare kanske inte så bra. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|