Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Support och kontrollpaneler

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-11-28, 21:31 #1
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
johan1234 johan1234 är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
Ens formulär? Smaken är som baken märker jag här. Har snackat med många kunder som älskar faktumet att man kan maila rakt av och få en ticket via mailet då man alltid har mailen tillgänglig. Kanske är att vi bör ha båda så att de som önskar formulär når oss via dem. Vi, som en del andra, är tillgängliga via väldigt många kanaler idag.

Vi försöker identifiera utan nummer. Det sparar oss en hel del tid också självklart. Vi får ju bland annat rätt mycket supportfrågor via Twitter idag - och där är det nog mer regel än undantag att man inte skriver något kundnummer. Ibland kan det vara en utmaning att matcha konto med ett användarnamn på Twitter. :-)

Det du nämner om att kunna nå "allt" genom en inloggning måste jag hålla med ännu mer om. Vi har inte nått hela vägen där men är något vi jobbar på - för vi känner precis som du där.

Get Satisfaction kommer bytas ut... Tanken var god men fungerar inte som vi önskar.
johan1234 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017