Mycket flitig postare
|
|
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
|
|
Mycket flitig postare
Reg.datum: Jun 2009
Inlägg: 905
|
Ens formulär? Smaken är som baken märker jag här. Har snackat med många kunder som älskar faktumet att man kan maila rakt av och få en ticket via mailet då man alltid har mailen tillgänglig. Kanske är att vi bör ha båda så att de som önskar formulär når oss via dem. Vi, som en del andra, är tillgängliga via väldigt många kanaler idag.
Vi försöker identifiera utan nummer. Det sparar oss en hel del tid också självklart. Vi får ju bland annat rätt mycket supportfrågor via Twitter idag - och där är det nog mer regel än undantag att man inte skriver något kundnummer. Ibland kan det vara en utmaning att matcha konto med ett användarnamn på Twitter. :-)
Det du nämner om att kunna nå "allt" genom en inloggning måste jag hålla med ännu mer om. Vi har inte nått hela vägen där men är något vi jobbar på - för vi känner precis som du där.
Get Satisfaction kommer bytas ut... Tanken var god men fungerar inte som vi önskar.
|