| FAQ |
| Kalender |
|
|
#24 | ||
|
|||
|
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
- Kan inte uttala mig om Schenker i det fallet, men vid jämförelse med DHL och Posten, så kommer man oftast till DHLs kundtjänst direkt eller kanske efter 1/2 minut väntande, medan ringer man Posten mitt på dagen så sitter man oftast i kö på allt mellan 5-15 minuter. Värst är det till de digitala tjänsterna. Kommer ett paket bort, så är min erfarenhet att det alltid (utan undantag) tar längre tid att kontakta mig efter att man har spårat/hittat paketet. Jag kan bara inte se det som bättre kundtjänst. - Att sedan Skicka Direkt tjänster, som många företag använder, är mer nere än uppe gör Posten knappast till ett bättre alternativ. - Dock har Posten snabbare leveranser till glesbygden och fler utlämningsställen. Man får het enkelt väga detta mot priserna att skicka spårbart om det är det man vill och behöver.
Senast redigerad av Helix den 2012-10-12 klockan 13:11 |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|