FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej på er,
Jag är på jakt efter en mindre sida som ger någon form av inkomst, gärna förhållandevis passivt. Inga, adult, dejting eller liknande. Har inga direkt krav på minsta inkomst eller liknande. Gärna Wordpress så jag känner mig hemma ![]() Så har ni någon gammal sida eller liknande som ni tappat intresse för kan ni höra av er. Mvh Robin |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har en bunt. Speca gärna vad du vill att den ska dra in, vilken budget du har och om det är någon säskild nisch du är ute efter!
Jonas |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag skickar dig ett pm.
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Kan också ta pm om vad du letar efter.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Medlem
|
Hoppas inte introstand misstycker att ja hoppar in, men jag är ute i lite samma ärende, söker sajt som genererar typ 500-1000:- Gärna inom web / teknik, men inget krav. PMa gärna mej &så...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Medlem
|
Också intressarad av att köpa sidor. Skicka gärna PM
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Ni andra som vill köpa sidor med passiv inkomst det skulle underlätta om ni var lite mer specifika.
För mig är det tex viktigt att veta vad ni har för budget och om sajten behöver vara skriven i ett visst språk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Och ju mer passiv en sajt är desto mer irrelevant är det ju vilket språk den är skriven i... De flesta klarar nog att göra mindre underhåll & småändringar oavsett vilket språk det är, tror jag iaf. Därför kaster man ut sånna här trådar... Som sagt, PMa gärna om du har nått intressant :-) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Medlem
|
Har detta blivit en allmän köptråd?
![]() Skärm åsida, har inga problem med att ni andra också anmäler intresse om att köpa hemsidor här också. Jag kan ju lägga till lite info angående vad jag letar efter. Nisch är inte det viktigaste även då jag redan nu har sidor inom flera olika. Om sidan kräver en del arbete blir nischen givetvis viktigare. Angående budget så letar jag efter en sida för runt 10', även mindre sidor kan vara av intresse. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|