FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag antar att det är någon form av spel du marknadsför. Att du skulle ha en konverteringsgrad på 100% över tid låter inte normalt. Hur många klick/insättningar har du haft som de ej är nöjda med? Är det möjligen så att dina kompisar/familj signat upp genom dina länkar?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det är 6st. CPA det gäller.
En av medlemmarna hade samma efternamn fick jag höra men sa att de kunde räkna bort den men fortfarande vill det inte betala ut mina pengar för att det tror att all min trafik är incentive. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Medlem
|
Om du fått 6 st klick och 6 personer har satt in pengar så är det förmodligen dina sex kompisar som du bett om att sätta in dessa pengar?
Om fallet nu är så, lär dig till nästa gång att du fixar lite klicks från annat håll än just dessa sex så det inte är så genomskinligt. Jag har aldrig varit med om att haft en konvertering på 100%.. absolut inte när det gäller spel heller. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Jag har kanske varit otydlig.
Men alltså det många som klickat men att alla de blivit medlemmar har gjort en insättning tycker dom är konstigt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Jag har för något år sedan faktiskt haft en helt ärlig konvertering på 50% på vissa sökord på Google AdSense, det kändes jä...gt gôtt... :-)
Så jag vill bara säga att det är inte omöjligt att under en viss period ha 100% konvertering när det gäller så få som 6 st. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Det lustiga är att de tror att min trafik är incentive bara för att alla som gått med via mina annonser/länkar har gjort en insättning.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Medlem
|
Har du ingen sajt som kan styrka att dem nya spelarna som du skickat inte är det då?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |||
|
||||
Flitig postare
|
Nej, då jag skickat länkarna på msn och fb sidor har jag inget jag kan visa.
De är medvetna om att jag gjorde det innan och då var det inga problem ![]() Senast redigerad av Slaffe den 2012-09-23 klockan 20:30 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|