FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Du kan ju inte påstå att enda kostnaden är domännamnet. Tror mycket väl att webhotellet med serverutrymme och trafik kostar en del, som förmodligen överstiger intäkterna på 20kr / månad.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Jag bjuder 1300 kr
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
![]() TempBox och Minafiler.org har ingen relation mellan varandra. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |||
|
||||
Flitig postare
|
..som drivs på luft eller? Tvivlar på att du drar runt en server i elkostnad på dina 20kr i månaden
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
|
|||
Medlem
|
Haha, ok
![]() För er besserwisser, så är alla mina utgifter: - Domännamnet - El som servern drar - Internet uppkoppling - Lägenhetshyran (nånstans måste datorn vara) - Serverns datordelar - Mantimmar - osv, osv Detta är dock löjligt hur detta kan vara relevant för försäljningen. Trist att både Kristofer och goose måste ställa dessa frågor, eftersom detta är självklart underförstått. Eftersom jag använder elen, internet uppkopplingen och bor i min egen lägenhet privat, räknar jag givetvis inte det som en utgifter. Domännamnet används specifikt av tjänsten och därför blir det en utgift. Inga mer "troll inlägg" tack. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
|
|||
Nykomling
|
Bjuder 1400:-
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
|
|||
Medlem
|
Eftersom jag kommer bara bortrest i helgen, har jag satt upp deadline på måndagen den 17 december 12:00. Jag bibehåller fortfarande rätten att inte sälja tjänsten efter deadline.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Vad är det för plattform på systemet?
|