FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Nykomling
|
Nu måste allt bort. Får jag 2800kr för allt så skickar jag med alla sidor o scripter som jag har samlat på mig. Detta pris gäller endast till söndag. Först till kvar blir den nye ägaren av hela rasket
|
|||
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Nykomling
|
Får jag ett bud på 2500kr snabbt så säljer jag.. Det finns potential i namnen och för rätt ägare så tar det inte lång stund innan köpeskillingen är intjänad....
Lägger in alla domännamn som detta handlar om. Detta är den uppdaterade listan: domän24.se domän24.com dejts.se maxtrafik.se webstarmedia.se Flash24.se skotersajten.se motorsajten.se max1000.se hemsidesajten.se 1lån.se knullig.se knull24.se kidscan.eu kundonline.se kundonline.com trendbutiker.se lånekuben.com vuxensajten.se //Daniel Senast redigerad av sweden den 2012-09-20 klockan 18:12 Anledning: Lagt in domännamnen |
|||
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Nykomling
|
Får jag ett snabbt bud på minst 2000kr så säljer jag dessa namn i ett paket. Har fått order från högre makter att jag måste avveckla allt och nu släpper jag dessa namn för lite och ingenting... Inget bud under 2000kr kommer att accepteras..
//Daniel |
|||
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Nykomling
|
Ok nu är det bråttomt..... Får jag 1800kr så släpper jag alla namnen i ett paket... Men det ska vara en riktigt snabb affär..
//Daniel |
|||
![]() |
Stängt ämne |
|
|