| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Ok ett bud på 2500kr mottaget men det är för lite. Får jag 3000kr så släpper jag allt...Kan även berätta att flera av namnen som jag säljer inte ens fanns med 2009 när jag startade tråden utan det har fyllts på.. Det finns trafik till namnen och det går att bygga upp någonting bra av dessa.. Finns även 130+ kontaktuppgifter som följer med och dessa finns på sidan max1000.se/trafik.
//Daniel |
|||
|
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Nu måste allt bort. Får jag 2800kr för allt så skickar jag med alla sidor o scripter som jag har samlat på mig. Detta pris gäller endast till söndag. Först till kvar blir den nye ägaren av hela rasket
|
|||
|
|
|
|
#3 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Får jag ett bud på 2500kr snabbt så säljer jag.. Det finns potential i namnen och för rätt ägare så tar det inte lång stund innan köpeskillingen är intjänad....
Lägger in alla domännamn som detta handlar om. Detta är den uppdaterade listan: domän24.se domän24.com dejts.se maxtrafik.se webstarmedia.se Flash24.se skotersajten.se motorsajten.se max1000.se hemsidesajten.se 1lån.se knullig.se knull24.se kidscan.eu kundonline.se kundonline.com trendbutiker.se lånekuben.com vuxensajten.se //Daniel Senast redigerad av sweden den 2012-09-20 klockan 19:12 Anledning: Lagt in domännamnen |
|||
|
|
|
|
#4 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Får jag ett snabbt bud på minst 2000kr så säljer jag dessa namn i ett paket. Har fått order från högre makter att jag måste avveckla allt och nu släpper jag dessa namn för lite och ingenting... Inget bud under 2000kr kommer att accepteras..
//Daniel |
|||
|
|
|
|
#5 | |||
|
||||
|
Nykomling
|
Ok nu är det bråttomt..... Får jag 1800kr så släpper jag alla namnen i ett paket... Men det ska vara en riktigt snabb affär..
//Daniel |
|||
|
|
| Stängt ämne |
|
|