FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Medlem
|
Jag har en domän hos hostgator som gick ut i slutet av Juli. Jag betalade för att förnya den ett år till hos hostgator och sedan gjorde jag en förflyttning till Binero som också skulle förnya domänen ett år vi flytten
Men någon stans har det gått snett och domänen har inte förnyats två år utan bara ett. Hostgator hävdar att dom förnyade domänen innan flytt och Binero säger att dom har förnyat den vid flytt. Finns det något sätt där jag kan se när och av vem som domännamnet har blivit förnyats av? Hoppas ni fattar vad jag menar. I min domänhanterare hos Binero står det inte att den har blivit förflyttad utan "Pågående Okänd status" och kollar jag upp whois står hostgator fortfarande som teknisk kontakt Detta får jag upp Technical Contact: HostGator Brent Oxley ([email protected]) +1.7135745287 Fax: +1.11 11251 Northwest Fwy suite 400 Houston, TX 77092 US Status: Locked Name Servers: NS1.HOSTGATOR.COM NS2.HOSTGATOR.COM Creation date: 30 Jul 2011 20:06:00 Expiration date: 30 Jul 2013 20:06:00 Vad kan och borde jag göra? |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
ok, verkar som felet måste ligga hos hostgator då, får återigen snacka med deras kundsupport.
Enligt Enom och Binero verkar det som att allt har gått rätt till från deras sida och jag fick precis ett mail från Binero om att överföringen hade lyckats. |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|