Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


inArchive.com

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-07-28, 21:01 #91
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 97
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 97
Exclamation Detta är vad det handlar om; InArchive !!!

Vill också passa på att upprepa upprepa lite av det väsentligaste som denna tråd egentligen skulle handlat om.

Vad det kanske främst handlar om är följande sju punkter;
1. InArchive begår immaterialrättsligt brott.
2. De sajter som kopieras skadas.
3. Ingen kopierad sajt tjänar något på att bli kopierad.
4. Ingen utanför sajtägarna har heller något att tjäna på de kopierade sajterna.
5. Även om det skulle finnas någon som skulle tjäna på att sajter kopieras är det högst sannolikt att ohyggligt många fler förlorar på det.
6. I fallet med InArchive är det enbart InArchive som tjänar på kopieringarna.
7. Det finns inget skäl för att inte be InArchive att ta bort det kopierade materialet eller att inte anmäla sajten till Google i det fall att InArchive ignorerar begäran om borttag av kopierad sajt!

Ovanstående punkter ska då ses i perspektiv till bl a följande frågor som Nikke Lindqvist inte vill/vågar svara på när han tar InArchive och deras lagbrott i försvar och säger att han inte tycker att dylika lagbrott ska beivras på något sätt av någon;

1. Anser du att immaterialrättsliga brott inte är något att bry sig om?

2. Utifrån svaren som InArchive-organisationen givit och som jag redovisat kan man se hur InArchive ljuger sig blåa. Detta trodde jag var helt uppenbart för alla. Har du läst dessa lögnaktiga svar från InArchive och kan du se hur InArchive ljuger för att försöka ge sken av att vara ute i ärliga avsikter?

3. Är du införstådd med att InArchive inte kopierar sajter för att vara snälla, utan de gör detta enkom för personlig ekonomisk vinning när man lurar till sig besökare från andra sajter på detta rättsvidriga sätt?

4. Tror du att något enstaka test på enstaka sajter med enstaka sökord visar vilken effekt InArchives kopieringar har rent generellt?

5. Tror du att de negativa effekterna av InArchives kopieringar inte kommer att öka allteftersom det kopierade materialet ökar och organisationen bakom InArchive bearbetar/optimerar det kopierade materialet?

6. Förstår du att även de sajter som bara fått "en handfull" sidor kopierade även ligger direkt i riskzonen för att även få resten av sin sajt kopierad, och tycker du att det inte är något att bry sig om?

7. Hur motiverar du att sajtägare med kopierade sajter inte ska ska be att få sina sajter borttagna och, om så inte sker, anmäla InArchive till Google?

8. Vad tycker du att sajtägare som blivit utsatt för detta brott av InArchive-organisationen ska göra istället för det som jag rekommenderar?

9. Kan du se att någon sajtägare vinner på att få sin sajt kopierad, och i så fall på vilket sätt skulle det kunna vara en fördel för sajtägarna att InArchive norpar andras material... och besökare?
Bosse007 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-29, 20:11 #92
kw_wasabis avatar
kw_wasabi kw_wasabi är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 2 134
kw_wasabi kw_wasabi är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
kw_wasabis avatar
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 2 134
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007 Visa inlägg
Kommentarerna tar sig allt mer löjliga former. Det är onekligen lite sorgligt att se hur illa människor kan bete sig. Vad får du ut av detta kw_wasbi? Har du verkligen inget bättre för dig?
Jag besvarar en fråga många ställt till dig i tråden. Eftersom du inte vill svara så presenterar jag vad jag hittat. Jag tycker det är relevant eftersom du bl.a. gör anspråk på att vara sökmotorexpert.

Om Expressen får ett samtal från någon som påstår sig vara kungen, är det inte rimligt att de kollar upp honom då?

Frågan är vad du får ut av att skriva milslånga texter om inArchive. Jag tar varken ställning för eller emot dem, men förundras över vad du får ut av det. Jag skulle lagt tiden på arbetsuppgifter som genererade intäkter istället, men du gör ju ett annat val.
kw_wasabi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-30, 14:19 #93
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 97
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 97
Exclamation Utanför tråden... igen, igen och igen

Citat
Ursprungligen postat av Bosse007
Kommentarerna tar sig allt mer löjliga former. Det är onekligen lite sorgligt att se hur illa människor kan bete sig. Vad får du ut av detta kw_wasbi? Har du verkligen inget bättre för dig?


kw_wasabi, du har inte ställt en enda fråga till mig om det som tråden handlar om. Det enda du varit intresserad av är för tråden fullständigt irrelevanta saker om mig.


Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Jag besvarar en fråga många ställt till dig i tråden. Eftersom du inte vill svara så presenterar jag vad jag hittat. Jag tycker det är relevant eftersom du bl.a. gör anspråk på att vara sökmotorexpert.
Du tror inte att vem som helst annars här själv kan ta reda på detta som mest bara du undrat över, och som dessutom helt uppenbart för alla är utan relevans för vad tråden handlar om?

Vi skulle alla kunna ta reda på mycket om dig också, om vi nu varit intresserade av detta.

Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Om Expressen får ett samtal från någon som påstår sig vara kungen, är det inte rimligt att de kollar upp honom då?
Löjlig jämförelse, inte minst eftersom Kungen - som har en stab för mediakontakter - inte skulle ringa Expressen. Och jag påstår mig inte vara Kungen, utan är en vanlig, hjälpsam och - som kanske synes från denna tråd - mycket tålmodig medborgare. Dessutom märks det att du inte vet hur media fungerar. Har du hört om något som kallas anonyma tips (och anonymitetsskydd, som inte är relevant här, men som blir det med din jämförelse)? Har du någonsin hört talas om att alla som läser Expressen kollar upp varje källa i varje fråga?

kw_wasabi, inte vid ett enda tillfälle har du kontaktat mig personligen för att ställa någon fråga om mig. Så tydligen tycker inte ens du - som tyngt ner denna tråd med en massa oväsentligheter - att det är särskilt intressant att veta mer om mig.

Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Frågan är vad du får ut av att skriva milslånga texter om inArchive.
Det är väl uppenbart för alla, och borde vara så även för dig!
Men min fråga till dig kvarstår. Svara gärna på min fråga istället.

Var hittar du "milslånga texter" av mig? Vad tillför överdrifter av denna meningslösa typ, tycker du?

Oavsett längd på mina texter, vem tvingar dig att läsa dem?
Vad jag skriver är ämnat för dem som är intresserade, och är du inte intresserad av InArchive, vad gör du här?


Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Jag tar varken ställning för eller emot dem
Ja, vi kan alla konstatera att du inte tycks vara intresserad av vad tråden handlar om, och då kanske du ska ägna dig åt något annat som intresserar dig?

Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Jag skulle lagt tiden på arbetsuppgifter som genererade intäkter istället
Hur mycket intäkter genererar det för dig att tjata om mig i denna tråd?

Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
men du gör ju ett annat val.
Exakt, det gör jag. Jag vill hjälpa mina medmänniskor... och jag lägger dessutom väldigt mycket av mina egna pengar på att göra just detta (utan att få det minsta i retur)!!!

Om en blind skulle behöva hjälp att ta sig över gatan kanske du inte skulle vilja bistå med hjälp (eftersom det inte genererar intäkter), men jag kan garantera att jag i detta läge inte skulle tveka en millisekund för att erbjuda den blinde min hjälp. Motsvarande gäller här i forumet!

Senast redigerad av Bosse007 den 2012-07-30 klockan 14:29
Bosse007 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-30, 16:32 #94
Fredrik-ss avatar
Fredrik-s Fredrik-s är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 1 010
Fredrik-s Fredrik-s är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
Fredrik-ss avatar
 
Reg.datum: Jun 2007
Inlägg: 1 010
Även en kund i samband med mitt jobb har fått ett mail från dig Bosse007. Jag mindes då i förbifarten att jag sett en rubrik om detta på WN.

Det är ett intressant ämne och givetvis inte rätt att andra sidor kopierar ens innehåll, utan lov.

Dock kan även jag tycka att det vore intressant att veta din bakgrund för att kunna väga hur tung din expertis inom området är. Eftersom du inte varit så aktiv här på WN så är det svårt att bedöma hur kompetent du är inom ämnet. Varför inte vissa presenterar sig här och vad för kunskap de har i bagaget är troligtvis för att de är allmänt kända antingen här på WN eller inom SEO-världen. Flera här i tråden har under många års tid byggt upp ett varumärke kring sig själva och genom antingen personliga bloggar eller olika svar i trådar här på WN visat deras kunskap.

Givetvis ska fakta tala. Men det ämnet som diskuteras här och kring den teorin du har finns ingen konkret fakta, utan endast empiriska exempel, exempelvis en kund eller flera sajter man själv har. Så utan att visa vilka källor du grundar din teori på blir det svårt att ta den seriöst.

Likväl som en forskare presenterar sina källor i sina forskningsrapporter för att man ska kunna kontrollera underlaget för en påstådd teori.
Fredrik-s är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-30, 18:19 #95
kw_wasabis avatar
kw_wasabi kw_wasabi är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 2 134
kw_wasabi kw_wasabi är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
kw_wasabis avatar
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 2 134
Citat:
Ursprungligen postat av Nikke Lindqvist Visa inlägg
Men. Jag är nyfiken. Vad är då er åsikt om den här typen av arkiveringssajter? Blir ni alla rasande arga och hötter med stora Copyright-skylten, eller rycker ni på axlarna och tänker att en till sådan där - hoppas de gör någonting bra av sajten med tiden?

Som ni kanske förstår, så tillhör jag den senare kategorin.
Jag har tidigare bedrivit en kampanj mot SEO Lokal som stal texter från SEO-bloggar. Där blev jag irriterad eftersom materialet presenterades ganska snyggt och såg ut att vara producerat av han som driver seolokal. Dessutom plockade han bort länkar från inläggen och ersatte dem med sina egna.

När jag tittade på inArchive.com möttes jag däremot av en otroligt svårsurfad sajt. Extremt långa laddningstider och många klick till dess att man kom till något kopierat material. Dessutom framgår det ju faktiskt tydligt vilken domän de tagit texterna ifrån. Jag kan medge att min kampanj mot seolokal liknar Bosses kamp mot inArchive. Min uppfattning är att inArchive är en ganska harmlös sajt.

Jag har svårt att tänka mig att inArchive har viljan att göra något bra och användbart av sina sajt, i så fall har de en väldigt lång väg att gå. Jag är inte heller särskilt orolig för att de skulle sno åt sig trafik från någon av mina sajter, inte ens de allra svagaste.

Bosses informationskampanj mot inArchive verkar ha övergått till någon form av manisk jakt på upprättelse. En upprättelse han redan verkar fått [länk]. Deras svenska sökresultat på domännamnet är redan nedlusat. Mission Accomplished. Lämna och gå vidare.
kw_wasabi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-30, 18:22 #96
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 97
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 97
Standard Utanför ämnet...

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik-s Visa inlägg
Även en kund i samband med mitt jobb har fått ett mail från dig
Ok, vilken kund är det?

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik-s Visa inlägg
Det är ett intressant ämne och givetvis inte rätt att andra sidor kopierar ens innehåll, utan lov.
Glad att du instämmer i detta, och att det så här långt inte är en enda i denna tråd (eller någon annanstans, mig veterligen) som gett Nikke Lindqvist medhåll i hans synpunkter.

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik-s Visa inlägg
Dock kan även jag tycka att det vore intressant att veta din bakgrund för att kunna väga hur tung din expertis inom området är.
Men varför det?
Till vilken nytta för exakt vad i denna tråd?

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik-s Visa inlägg
Eftersom du inte varit så aktiv här på WN så är det svårt att bedöma hur kompetent du är inom ämnet.
Men om du tittar här i forumet så ser du att runt 99% av deltagarna - precis som du själv - inte presenterat sin bakgrund (dvs som det fungerar i de flesta av all världens forum).

Vad är det för kompetens du vill bedöma specifikt?
Om SEO? Har du noterat att tråden handlar om InArchive.com (v.v. se första inlägget av Nikke Lindqvist)?
Om InArchive? Du är fri att göra vilken bedömning du vill, precis som alla andra, utifrån de fakta jag presenterat, liksom mina tillhörande synpunkter på dessa fakta.

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik-s Visa inlägg
Varför inte vissa presenterar sig här och vad för kunskap de har i bagaget är troligtvis för att de är allmänt kända antingen här på WN eller inom SEO-världen.
Det tror jag inte. För det första kommer det väl nya användare någon gång om året, eller? För det andra spelar det väl ingen roll om de skrivit ett antal inlägg? Alla måste väl ha skrivit sitt första inlägg någon gång, eller hur?

Frågorna om mig är inte relevanta för någonting, men speciellt inte för vad denna tråd handlar om.

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik-s Visa inlägg
Flera här i tråden har under många års tid byggt upp ett varumärke kring sig själva och genom antingen personliga bloggar eller olika svar i trådar här på WN visat deras kunskap.
Varumärke? Som vad? "Trådförstörare"?
Jag känner ingen här i tråden och bryr mig inte det minsta om vem var och en är. Det enda jag bryr mig om är trådens ämne. Jag är inte här för att bygga upp något "varumärke". Den som vill göra detta är naturligtvis fri att göra så, och tycker du inte det då är rimligt att de som inte vill detta inte heller ska behöva göra detta?

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik-s Visa inlägg
Givetvis ska fakta tala.
Det är min åsikt att fakta talar för sig själv. Är du eller någon annan inte nöjd med alla fakta som jag givit om InArchive, så ta då gärna upp detta på ett konkret sätt, i stället för oväsentligheter!

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik-s Visa inlägg
Men det ämnet som diskuteras här och kring den teorin du har finns ingen konkret fakta, utan endast empiriska exempel, exempelvis en kund eller flera sajter man själv har.
Något mer faktaspäckat än den information du har fått genom mig om InArchive tror jag är svårt att hitta (och kanske speciellt inte i detta forum). Men om du saknar fakta om InArchive så diskutera då dessa fakta som du tycker saknas istället för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik-s Visa inlägg
Så utan att visa vilka källor du grundar din teori på blir det svårt att ta den seriöst.
Vilka källor? Alla käller uppges mer detaljerat än vad jag anser någon kan begära. InArchive, Google, etc. Vad är det för källor du pratar om?

Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik-s Visa inlägg
Likväl som en forskare presenterar sina källor i sina forskningsrapporter för att man ska kunna kontrollera underlaget för en påstådd teori.
Vad jag skrivit är inte någon forskningsrapport. Men bortsett från detta så kan var och en enkelt kontrollera precis vad de vill.

Om det skulle vara något du vill veta om mig, varför har du inte bemött mitt ursprungliga mejl och ställt de frågor du vill veta där?

Om det är något om InArchive (och "källorna", vilka det nu kan tänkas vara som du syftar på) du vill veta, varför har du inte ställt någon fråga om om detta., varken här eller som respons på mitt ursprungliga mejl?

Senast redigerad av Bosse007 den 2012-07-30 klockan 18:29
Bosse007 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-30, 19:07 #97
Kimpo Kimpo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 185
Kimpo Kimpo är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Mar 2009
Inlägg: 185
Vad är det du egentligen vill Bosse? Hur vill du att folk på forumet här ska reagera?

Ta fram högafflarna och storma inarchives serverhallar? Köpa lite tjänster från nån som sitter på botnät o nuka siten?

Nä, vill du få igång en diskussion så borde du nog gå en kurs i vett och etikett på internetforum. Du attackerar ju alla som en ilsken grävling när de ifrågasätter dig. Klart som fan att folk ifrågsätter dig när du bombar upp väggar av text och presenterar det som dagens sanning och dessutom titulerar dig som expert inom SEO.

Försök med lite ödmjukare approach och sluta citera varenda mening och svara på dem bara för att få in ett mothugg. Det hamnar ur kontext och de långa inläggen blir fullständigt oläsliga.

I övrigt vill jag ändå tacka för en väldigt underhållande tråd.

Have a nice day
Kimpo är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-30, 19:09 #98
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 97
Bosse007 Bosse007 är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Apr 2005
Inlägg: 97
Exclamation Lite om ämnet och resten utanför ämnet

Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Jag har tidigare bedrivit en kampanj mot SEO Lokal som stal texter från SEO-bloggar. Där blev jag irriterad eftersom materialet presenterades ganska snyggt och såg ut att vara producerat av han som driver seolokal. Dessutom plockade han bort länkar från inläggen och ersatte dem med sina egna.
Ja, det har alltid förekommit dylika copyright-brott, och kommer alltid att fortsätta, speciellt så länge ingen reagerar på att sökmotorerna är så lättlurade.

Men tycker du att detta är skäl nog för att inte reagera när någon beter sig som InArchive?

Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
När jag tittade på inArchive.com möttes jag däremot av en otroligt svårsurfad sajt. Extremt långa laddningstider och många klick till dess att man kom till något kopierat material.
Det stämmer, sajten är en katastrof från början till slut. Kan informera om att det inte var långa laddningstider innan min information om InArchive, så vad som hänt där vet vi inte.

Vad gäller antalet klick så vill jag upplysa om;
1) Det är endast ett klick i sökmotorn för att komma till det kopierade materialet.
2) InArchive-gänget har prioriterat att lura sökmotorerna. Användarvänligheten kan vi nog förutsätta har ganska låg prioritet för dessa personer.

Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Jag kan medge att min kampanj mot seolokal liknar Bosses kamp mot inArchive. Min uppfattning är att inArchive är en ganska harmlös sajt.
Personligen ser jag att en sajt som redan i inledningsskedet lyckats lura till sig 170.000 besökare/månad är så långt från harmlös som den kan vara.
Vad tror du skulle hänt om de fått fortsätta i godan ro, utan min information?

Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Jag har svårt att tänka mig att inArchive har viljan att göra något bra och användbart av sina sajt, i så fall har de en väldigt lång väg att gå.
De har nog rätt stor vilja att lura sökmotorerna och dess användare, annars tror jag inte de skulle gett sig in i ett så relativt stort lurendrejeriprojekt.

Sedan vill jag understryka att InArchives syfte inte är att göra något "användbart" av sajten. InArchive har endast haft ett personligt vinstintresse, där syftet var att lura de sorgligt lättlurade sökmotorerna.

Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Jag är inte heller särskilt orolig för att de skulle sno åt sig trafik från någon av mina sajter, inte ens de allra svagaste.
Ändå är det bevisligen precis vad de gör, även om de - så här långt - inte varit intresserade av just dina sajter.

Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Bosses informationskampanj mot inArchive verkar ha övergått till någon form av manisk jakt på upprättelse.
Och så fel du har. Alla som läst vad jag skrivit vet att jag inte behöver någon upprättelse. För vad?

Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
En upprättelse han redan verkar fått [länk].
Tack för att du själv visar på att du har fel.

InArchive-gänget kontaktade mig redan någon dag efter att jag la ut webbsidan om dem. De trodde att de skulle klara sig undan genom att direkt radera kopian av min sajt.
Men eftersom jag bryr mig om mina medmänniskor och inte bara tänker på mig själv så kunde de glömma att de skulle kunna "muta" mig på detta sätt.

Citat:
Ursprungligen postat av kw_wasabi Visa inlägg
Mission Accomplished. Lämna och gå vidare.
"Mission Accomplished"?
Har du lyckats att helt missa vad det handlar om?
Det handlar om att InArchive inte ska fortsätta där de slutade när jag satte press på dem.
Det handlar också om att andra inte ska tro att de ska kunna göra likadant som InArchive.
Och det handlar om att diskutera hur dylika skojerier kan motverkas i framtiden, om så är möjligt, något som tyvärr visat sig svårt i denna tråd där vissa hellre velat diskutera oväsentligheter.

Uppdraget är således alls icke slutfört och jag kan garantera att vid varje dylikt försök till masskopiering i framtiden så kommer jag att värna om alla oskyldiga som drabbas, även om jag själv inte är en av dem.

Men ensam är inte alltid stark, så det är naturligtvis en fördel om alla förnuftiga personer som förstår sitt eget bästa drar sitt strå till stacken när bedrägerier av denna typ uppstår på nätet.
Bosse007 är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-30, 19:10 #99
kw_wasabis avatar
kw_wasabi kw_wasabi är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 2 134
kw_wasabi kw_wasabi är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
kw_wasabis avatar
 
Reg.datum: Feb 2008
Inlägg: 2 134
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007 Visa inlägg
Det är väl uppenbart för alla, och borde vara så även för dig!
Men min fråga till dig kvarstår. Svara gärna på min fråga istället.

Var hittar du "milslånga texter" av mig? Vad tillför överdrifter av denna meningslösa typ, tycker du?
Jag ödslade tid på att klippa/klistra texten i alla dina inlägg till ett word-dokument. 9337 ord har du bidragit med i totalt 46 inlägg, 202 ord per inlägg. Kanske inte milslånga, men du tog det lite väl ordagrant.

Lyckas du inte värva personer till din kamp på 18 A4-sidor så är det nog bara att lägga ner. Acceptera att inArchive, precis som många andra sajter, kopierar innehåll utan tillåtelse. Jag håller med dig där, det är inte tillåtet. Håller dock inte med dig om att de skulle vara ett stort hot.

Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007 Visa inlägg
Hur mycket intäkter genererar det för dig att tjata om mig i denna tråd?
Jag tjänade ingenting på att göra detta.
kw_wasabi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2012-07-30, 19:11 #100
daniel.s daniel.s är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 341
daniel.s daniel.s är inte uppkopplad
Flitig postare
 
Reg.datum: Mar 2008
Inlägg: 341
Citat:
Ursprungligen postat av Bosse007 Visa inlägg
Men om du tittar här i forumet så ser du att runt 99% av deltagarna - precis som du själv - inte presenterat sin bakgrund (dvs som det fungerar i de flesta av all världens forum)
Fast personer som Nikke Lindqvist har ett gott renommé inom branschen och personer som Fredrik-s som har varit aktiv inom forumet en längre tid har på ett eller annat sätt bevisat sin kunskap, vilket inte kan sägas om dig. Det du bevis i denna tråd är att du gärna använder härskartekniker och undviker frågor som inte passar dig precis som ett barn.

Det blir väldigt svårt att ta dig seriöst när du så maniskt trycker ner oliktänkande och beskriver inArchive som något likt världens undergång. Jag som många andra här vet att denna sida aldrig kommer bli något problem för någon, och ser på google från ett perspektiv som inte är från hotspots glansdagar.
daniel.s är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
bottar, copyright, inarchive.com


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017