FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej,
Säljer av mina .se-domäner och har lagt upp dem med prisförslag på Miss Domain Miss Domain. Har du frågor eller vill lägga ett bud så är du välkommen att göra det via PM/mail här i forumet eller via Miss domain. Säljes med F-skatt. Sport/idrott kampsport.se - Komplett sajt med bl.a. stilguide, klubbguide artiklar, blogg, butik och ett av Sveriges största diskussionsforum i ämnet. Ca 14 660 unika besökare per månad. aikido.se Manga/anime manga.se anime.se hentai.se Spel/poker pokerfejs.se pokerplace.se Blandat arvika.net arvika.org konstforum.se silo.se tattoo.se trygghet.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Hur kan det ha lagts tre bud på kampsport.se trots att det nuvarande budet är samma som utropspriset? Sälj omedelbart är mitt råd, mer än så lär du knappast kunna få.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
om inte... sälj!! ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Hahaha, om du nu ändå ska ändra utgångsbudet efter bud är lagt så kunde du väl ha valt något rimligt. Fast 36000:- för manga.se samt tattoo.se är kanske inte så farligt
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Det hann komma in ett par bud på Miss Domain innan jag satt en prislapp på domänen, så det är det som spökar.
Jag tacksam om vi håller tråden fri från personliga åsikter om rörande domänernas värde. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|