FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Ni som är beroende av att alla mail ni skickar till kunder kommer fram, ni har säkert olika strategier för att kontrollera/säkerställa att breven kommer fram.
Jag tittade just på postmarkapp som jag bivit nyfiken på. Sedan finns det säkert några ope source varianter? Vilka etoder kör ni med? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Kör postmarkapp och är väldigt nöjd!
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Flitig postare
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Jag får betydligt bättre översikt på vilka mail som kommer fram och vilka som studsar, när folk spam markerar (en del gör det när dom inte längre vill ha sina bevakningar, vilket gjort att vi förändrat hur bevakningar fungerar).
Sedan vi bytte till postmarkapp har vi fler klick på våra bevakningsutskick vilket i mina öron låter som att fler mail levereras till inkorgen istället för skräpposten. Mail som studsar eller har problem att levereras läggs i en lista så att jag kan ringa upp dessa kunder och uppdatera deras kontaktinformation, alternativt försöka skicka mailet igen vid ett senare tillfälle. Med vår förra SMTP-server så fortsatte vi bara att skicka trots att mailen studsare vilket inte är hälsosamt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Flitig postare
|
Det låter mycket intressant. Får ta en närmare titt på dem. Tack för infon!
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|