| FAQ | 
| Kalender | 
|  2012-04-17, 15:24 | #41 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Ja vem vet... På Missdomain verkar de i varje fall fått noll bud totalt på de hundratals domäner de saluför där. Hmm, jag börjar fundera på om varför jag överhuvudtaget bryr mig om detta egentligen, haha. 
				__________________ - • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-04-17, 16:31 | #42 | ||
| 
 | |||
| Supermoderator | Citat: 

__________________ Full-stack developer, free for smaller assignments | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-04-17, 16:58 | #43 | |||
| 
 | ||||
| Flitig postare | 

Kanske en status symbol , "jag är så rik så jag köpte en domän av domänkungen". Nästa stora grej istället för att vaska. Alternativt är det ett sätt att tvätta pengar.
		 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-05-22, 17:41 | #44 | ||
| 
 | |||
| Mycket flitig postare | 

Nån som är sugen på ett kap? http://www.missdomain.se/buyfotoart.com_231380 Gillar speciellt blandningen av engelska och svenska i kombination med det mycket överkomliga priset   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-05-23, 02:08 | #45 | ||
| 
 | |||
| Flitig postare | 

"För varje såld domännamn inom vård, omsorg och hemtjänst, nedan angivna kommer vi att skänka 500 kr till LÄKAREN UTAN GRÄNSER." Undrar vem läkaren är   | ||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-05-23, 14:43 | #46 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

DanielN, Doktor Mengele. Han hade inga gränser... (Snott av den minst sagt frispråkige Aron Flam, som fö är jude) 
				__________________ - • Jag (Twitter) kränger domäner via Fancy.Domains • Jag värderar domäner via Värderadomäner.se - 20% rabatt för WN-medlemmar. Uppge kod: wn20. | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2012-05-23, 14:47 | #47 | |||
| 
 | ||||
| Supermoderator | 

Seriöst borde ju Missdomain stänga av dem eller i varje fall ge en varning, de förstör ju hela sökningen för lite bättre domäner med sina "skämtlistningar".

|   |  Svara med citat | 
|  2013-04-17, 08:42 | #48 | |||
| 
 | ||||
| Bara ett inlägg till! | 

Nu har han uppdaterat sin site. lagt in kossor i headern och säljer bland annat bondmoranskorv punkt se ^^ Senast redigerad av MRDJ den 2013-04-17 klockan 08:54 | |||
|   |  Svara med citat | 
|  2013-04-17, 11:12 | #49 | ||
| 
 | |||
| Medlem | 

haha vilken humor är det nån som passar på när domäner kostar 10 kr st? annars ser det väldigt dyrt ut... | ||
|   |  Svara med citat | 
| Svara | 
| 
 | 
 |