FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag trodde TT var den sista seriösa utposten för journalister, men det här var bland det sämsta jag läst. Sällan har jag sett något mer intetsägande.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Supermoderator
|
Hej,
En klassisk icke-artikel som förmodligen finns där pga sk nyhetstorka. Ungefär som att skriva att Arla är mån om sina kor för att de är snälla på det företaget. Googles olika "värden" är förvisso intressanta och i många fall föredömliga, men en "artikel" där de bara beskrivs i floskeltermer (och helt utan kritisk hållning) blir lika ointressant som torkande målarfärg. Dessutom känns "nyheten" tio år gammal. Förresten, går begreppen "den icke-politiska hållningen" och "viljan att förändra världen" verkligen hand i hand ;-)
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
Jag vet en som jobba på Google här i Sverige och som är väldigt öppen med sina något kontroversiella politiska åsikter. Sedan vad det ju "viljan att förändra världen via internet" vilket man kan gör med teknik snarare än politiska åtgärder. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]()
![]() |