FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Tycker det blev mycket bättre utan de stora loggorna i toppen. Great!
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Jag reagerar direkt på särskrivningen i titeln och att jag av någon anledning får en vertikal scrollbar fast jag ser hela sidan.
Det är rätt mycket som inte ser ut som det borde i IE8. Det är svårt att förstå var man ska klicka. Jag försökte klicka på produktbilderna utan framgång.
Jonny Zetterström se.linkedin.com/in/jonnyz | bjz.se | sajthotellet.com | kalsongkungen.se | zretail.se | zetterstromnetworks.se | webbhotellsguide.se | ekonominyheter24.se | nyamobiltelefoner.se | gapskratt.se | antivirusguiden.se | jonny.nu |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Jag har inga problem i IE? (edit) Ok ser nu några problem... Tack! Vilken upplösning kör du? Skärm storlek? Och ska ändra texten ![]() Tack Senast redigerad av deltaco12 den 2012-03-29 klockan 11:40 |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||
|
||||
Medlem
|
Citat:
Absolut ingen ursäkt men eftersom jag vet att jag har problem med det så brukar jag inte lägga så mycket energi på skriften :P Låter andra göra det så det blir rätt. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
|
||||
Supermoderator
|
deltaco12,
Facebook-skadad som man är letade jag efter gilla. Hursomhelst, låter smart!
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
||||
Medlem
|
Hej!
Tänkte bara tacka alla dom som hjälpt till med feedback. Det har blivit några ändringar iallafall ![]() /Dennis |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|