Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Domän som deaktiverats, räcker betala?

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-03-13, 08:53 #1
Erik Stenman Erik Stenman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2007
Erik Stenman Erik Stenman är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Aug 2007
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire Visa inlägg
Japp, det beror helt på din registrar. Hos Loopia är det supersmidigt. Förutsatt att man har fyllt på prepaid så är det bara att återaktivera domänen så är allt frid och fröjd igen i princip omedelbart. Det behövs egentligen ingen annan registrar när man har Loopia
Tack för svaret. Jag har funderat på att föra över mina domäner dit som ännu inte ligger där. Håller med om att de har en väldigt bra kvalité på domänbiten. Det löste sig nu men det tog ett antal timmar för surftown att förnya domänerna trots kortbetalning.

Jonny, Igår kl. halv 4 på natten var jag lite småtrött så jag hittade inte ordet registrar så jag använde det gamla goda ombud

Jag vill passa på att göra lite reklam för domainz.se. Om jag hade lagt in just den domänen det handlar om där hade jag aldrig råkat ut för detta, jag får se det som en lärdom helt enkelt att alltid ha en extra säkerhetsmekanism. Att sätta upp pingdom-konton som övervakar är också en grej jag tänker fixa nu för alla mina större sidor.
Erik Stenman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 20:04.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017