FAQ |
Kalender |
![]() |
#21 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Ser väldigt bra ut. Dock hade jag önskat att toppmeny-knapparna var klickbara. Alltså hela knappen och inte bara texten.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
|
|||
Nykomling
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
|||
Nykomling
|
Snyggt, tyvärr gör det otrendiga och töntiga namnet att sidan går fetbort. Skapa ett unikt, kort namn som inte får det att kännas som en "fåstorkukpåtvåveckor.se"-sida. En logga till det och du är hemma.
mvh |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
|||
Nykomling
|
Gillade sidan starkt, såg väldigt clean ut. En sak som jag gärna skulle vilja ha åtgärdat dock är "märkes"-bilden till höger. Den tyckte jag såg lite onödigt stor ut, jag antar att du ska skaffa fler märken där men tills du gör det så skulle jag gärna vilja ha den mindre.
Annars ett utmärkt jobb! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Sen är ju frågan hur stor betydelse namnet har egentligen. Trendystuff är valt för att det är ett ganska brett namn och därmed låser vi oss inte till något, beroende på vilken utveckling sidan tar i framtiden. Sen en annan sida som i lika stor utsträckning i så fall har ett "fåstorkukpåtvåveckor.se-namn" är ju stayhard.se och för dom går det ju bra ändå. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
|||
Nykomling
|
Riktigt snyggt!
Det enda jag kan komma på spontant är att rutan med Björn Borg och Peak Performance kanske tar upp lite väl mkt plats med tanke på innehållet i den. Det gör ju att allt annat i kolumnen hamnar längre ner på "folden". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
|
|||
Medlem
|
Ser bra ut mannen!
|
||