FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag behöver tips ! jag har senaste tiden startat massor med datingsidor inom diverse genrer via mitt eget whitelabel affilaiteprogram. Nu är det så att jag söker något affilaitenätverk som tillåter att annonsera på även sexrelaterade sidor.
Jag har tillgång till ca 20 datingcommunties både inom vanlig dating och sexdating. Vill placera ut annonser på datingsidornas innersidor osv. Tar gärna emot tips även PM med refflänkar då inte egen reklam tillåts öppet här på forumet. Det är främst svenska annonser jag vill visa. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu tänker jag vara helt uppriktig här om de svenska affiliate-företagen - totalt öppen!
När vi drev vårt community så kan jag sätta mitt liv på att hade vi blivit godkänd på de program vi hade ansökt så hade vi dragit in en mycket bra slant men jag tycker det är riktigt fjantigt av företag i Sverige att inte annonsera på community och sånt. Jag menar, många community har säkert mycket över 10.000 eller kanske 30.000 besök per dag men tjänar endast pengar på SMS-tjänster. Skulle de företag som ligger hos de svenska affiliate inte käka moralkakor så skulle dessa sidor tjäna ännu mer pengar. Vi ansökte till exempel till nelly, blev nekad - självklart! Vi ansökte till exempel till stayhard, blev godkänd - märkligt! Vi ansökte till exempel till cdon, blev nekad - självklart! Plus 15-20 andra program som vi blev nekade till p.g.a den sidan vi drev. Men jag tänker samtidigt hålla med om att många företag vill säkert inte svarta ner sitt varumärke med att annonsera på community. Jag tror nog knullis håller med mig och även många andra som driver community och kontaktsidor inom sex exempelvis, att hade dom blivit godkända hos fler företag så hade dom dragit in bra mycket mer pengar idag än vad dom egentligen gör. Tyvärr knullis, det finns inga affiliateföretag i sverige som godkänner dig som publisher hos dom. Däremot, regga dig hos intimera och skaffa affiliate konto där. 10% i provision på sale. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Mm bra input , adrecord godkände mig dock, och där fanns 3 st sexleksaksbutiker . 10-15% på den bara dock så ska allt söka vidare.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Double.net har 2-4 sexbutiker om jag inte minns fel, testa där om du inte har gjort det
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Varför inte starta en egen butik?
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
well ärligt talat är inte sexleksaker det som säljer särskilt bra på någon form av porrsidor. letar efter något annat, helst nåt som adsense fast som tillåter adultsidor .
inte intresserad av att starta egen butik heller för busy med df.se |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Nykomling
|
Hej Knullis. Jag har ett affiliatenätverk som tillåter "adultsidor". Det är ett affiliatenärverk inbyggt i min bloggportal: vitorm.se.
Bloggarna kan både placera ut annonse i menyn och mellan inläggen. De kan även skriva om produkterna i inläggen och lägga in annonser där. Vi har ett antal "sexbloggare": bloggomsex.vitorm.se, sexdockan.vitorm.se, agdslyna.vitorm.se är tre av dem. Priset per unikt klick är 1kr (ppc). Edit: såg nu att du ville lägga in annonser på dina sidor och inte tvärtom. Vitorm är enbart tillför de som vill lägga ut annonser på bloggar. Senast redigerad av vitorm den 2012-02-09 klockan 17:28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Nykomling
|
Vitorm: ditt inlägg lär tas bort men du får gärna skicka mig ett meddelande med lite mer information om besöksstatistik. Jag är intresserad
|
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|