Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Annonsering, klick och beteénde..

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2012-02-03, 10:38 #1
Ciffans avatar
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 819
Ciffan Ciffan är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
Ciffans avatar
 
Reg.datum: May 2008
Inlägg: 819
Varför skulle en person som blir intresserad av en produkt/tjänst börja söka på google, riskera att inte få upp företaget direkt och sedan inte hitta erbjudandet på webbplatsen när det bara är att klicka och få det framför sig? För de flesta är det nog ointressant vilket reklamkonto som belastas vid deras köp, print eller webb.

Däremot tror jag det är få som vet att det på många ställen betalas per klick. Jag tror att det är vanligare att man tänker på det som tidningsannonser, dvs man betalar för storleken etc på annonsen och tiden den visas.


Lite OT
När vi körde en googles-kampanj berättade en del vänner glatt att de sett annonserna och att de hade klickat varje gång ...

Senast redigerad av Ciffan den 2012-02-03 klockan 10:42
Ciffan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 10:53.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017