FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej! Har lyckats registrera Vis snapback ab's tjänst fått en faktura och pyntat. Men det tar väldigt lång tid? Någon som har samma erfarenheter? Jag får svar på mail, men de är korta och inte speciellt service inriktade, och än så länge har jag inte fått några AUT koder från dem trots att jag betalat för en vecka sedan.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Det tar lite tid, ja, och man behöver tjata lite ibland men det löser sig alltid till sist.
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Har WN som tidsfördriv
|
Exakt, slowmotion är deras taktik för att få nöjda kunder!
![]() Men det ordnar sej till slut som sagt! |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Jag tror inte du behöver vara orolig, har oxå hört att det kan ta lite tid.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
|
|||
Nykomling
|
Citat:
Senast redigerad av Sunburned den 2012-01-22 klockan 11:28 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
Citat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
|
|||
Medlem
|
Hej!
Först och främst tack för alla svar..! Saken är den att jag betalade fakturan fredagen den 13:e ironiskt nog. Jag har haft mejlkontakt och det är en .nu domän. Så jag har koll på de 60 dagarna. Problemet är att jag vill börja arbeta med domänerna och kontakten med snapback är så oerhört seg. De sa att de kunde ändra namnservrarna. Bad dem göra det i lördags, vet att det tar tid för att resolva. Men jag får aldrig aldrig svar om något görs eller ej. Kommunikationen är bristfällig, addera till det att man redan betalat. Hade det inte varit för era inlägg skulle jag trott att jag blivit scammad. Domänerna det gäller är palmecenter.nu och zoekeencoach.nu. Har mailat tre dagar om namnservrarna. De har säkert massa jobb men hur svårt kan det vara att svara ja vi har sett dina brev vi gör ändringen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Medlem
|
Nu kom auth koderna för båda domänerna! Man tackar! Men nu ska det väl gå 60 dagar innan jag kan föra över domänerna dit jag vill ha dem?!
Så jag gick nunames och provade att logga in och mycket riktigt där låg mina. Reggade domäner... MEN jag vill inte vänta 60 dagar jag vill peka dem till mitt hosting företag.. I detta fallet hostgator, hur gör jag för att lägga in namnservrarna? Är det något snapback måste göra åt mig? de sa tidigare att de kunde ändra? Någon som har koll? Grymt tacksam för alla svar i tråden! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
I also had a bad experience with SnapBack. They sent me the invoice that the domain was registered, but it was not true. The domain was registered by different snapback service. I send them several emails but they didn't send me any reply. In the meantime they purchased the domain, and transferred it to my name without telling me about it. I think this kind of activity is not fair and nice.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |||
|
||||
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
|