FAQ |
Kalender |
![]() |
#1 | ||
|
|||
Medlem
|
Tjenare.
Har en ganska nystartad e-handel, skulle vilja ha lite feedback på den. Vad tycker ni om designen? Har lite funderingar kring att ändra färgen på tribalsen i bakgrunden, annars vet vi inte riktigt vad vi skulle behöva ändra på.. Kom gärna med tips! Prylpunkten [dot] se |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Medlem
|
Tycker att färgen på tribalerna är tråkig. Bakgrunden är likaså, tråkig.
Logotexten är inte alls trevlig, gillar inte fonten. Annars så ser content riktigt fint ut, antar att det är ett färdigt tema. Här har du ett exempel på vad jag anser ser helt okej ut. En stilren bakgrund samt en simpel lite mindre logga. http://www.coolstuff.se/ Detta är bara vad jag tycker. Hoppas att du inte blev besviken. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag hade bytat ut de flesta färger. Svart är tråkigt. Du vill ju ha någon mer "skoj" färg lite ljusare miljö. Du säljer Prylar inte Erotikprodukter. Hade kanske gjort logotypen lite trevligare i färgvalet.
Tycker "VISA, KLARNA" i headern hör hemma i sidan. Blir lite för mycket du tryckt in på samma ställe i headern. Annars gillar jag upplägget etc. Men lite för mörk sajt för min smak. Iaf för produkterna som du har på sidan. Fel(?) - Jag ser ingen footer (kör Firefox). Hoppas detta hjälper dig något! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Medlem
|
Sidan har bytt ägare (och header
![]() |
||