FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Nykomling
|
Alltså ett STORT projekt men som bara behöver "ett par tusenlappar" dvs 2000kr i startkapital?
Om du hade skrivit investerare istället för ekonom, Visat någon sorts budget eller beräkning på varför investeringen behövs så hade du säkert fått ett positivt gensvar iallafall. Och att du skyller på att du är studerande ungdom... jag är 18 år och har jobbat ihop startkapitalet för ett aktiebolag, och det var under den tiden jag gick i skolan. Att du är slö är ingen bra egenskap om du ska administrera ett "stort projekt" |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Jag fick ihop bra mycket mer pengar än så under min gymnasietid via föremedling av arbete-delen på denna sida. Så är du bra på det du gör - vilket du rimligtvis är om du vill ha en investering - kan du börja där.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |||
|
||||
Klarade millennium-buggen
|
Hur gick det för dig? Såg ett udda PM precis.
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Har WN som tidsfördriv
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Medlem
|
Nu vill ju EEEmill uppenbarligen ha det på sitt sätt, dvs en partner som kan hjälpa till finansieringen.
Inga problem, jag ställer upp! Dock inte utan att först ha fått bedömt projektets potential. Så EEEmill kontakta mig!! Senast redigerad av aelander den 2012-09-21 klockan 00:16 |
|||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|