Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Företagare betalar du för mycket skatt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-12-15, 10:17 #11
haljan haljan är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Apr 2011
Nykomling

Väldigt intressant sida. Jag gillar designen, men jag är lite osäker på om den tilltalar alla företagare... Men det kanske inte spelar så stor roll.

Ett par saker jag tänkte på.
- Headern är jag osäker på. I alla fall för mig som har så pass stor skärm att jag ser vad som kommer under den. Men jag förstår tanken med att bara se headern, klicka på "ta reda på det nu!" för att gå vidare. Som sagt, bara lite osäker. Gillar annars att det är en "One page website".

- Knappen för att se resultatet var lite svår att hitta. Det kändes inte självklart att den skulle ligga i mitten. Hade väntat mig att den skulle ligga under reglagen och rutorna.

- Resultatet skulle kunna va lite tydligare. Det kanske räcker med att göra överskriften (Rackarns!) lite tydligare och byta plats på texten och jordgloben (som jag för övrigt har svårt att se hur den passar in överhuvudtaget).
haljan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Gammal 2011-12-15, 10:19 #12
Nykomling

Nykomling

Citat:
Ursprungligen postat av emilv Visa inlägg
(mitt fönster är ca 1000px brett och jag kör Firefox 3.5)
Varför kör du FF 3.5?
haljan är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Gammal 2011-12-15, 12:24 #13
emilvs avatar
emilv emilv är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!

Reg.datum: Feb 2004
emilv emilv är inte uppkopplad
Bara ett inlägg till!
emilvs avatar

Reg.datum: Feb 2004
Citat:
Ursprungligen postat av haljan Visa inlägg
Varför kör du FF 3.5?
Jag kör Debians stabila utgåva där Firefox 3.5 ingår (egentligen Iceweasel, men det är samma program under olika namn). Har heller aldrig haft några särskilda problem med 3.5 så jag ser ingen anledning att försöka uppdatera det manuellt.
emilv är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Gammal 2011-12-16, 14:38 #14
Present Present är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2007
Present Present är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Sep 2007
Citat:
Ursprungligen postat av haljan Visa inlägg
Väldigt intressant sida. Jag gillar designen, men jag är lite osäker på om den tilltalar alla företagare... Men det kanske inte spelar så stor roll.

Ett par saker jag tänkte på.
- Headern är jag osäker på. I alla fall för mig som har så pass stor skärm att jag ser vad som kommer under den. Men jag förstår tanken med att bara se headern, klicka på "ta reda på det nu!" för att gå vidare. Som sagt, bara lite osäker. Gillar annars att det är en "One page website".

- Knappen för att se resultatet var lite svår att hitta. Det kändes inte självklart att den skulle ligga i mitten. Hade väntat mig att den skulle ligga under reglagen och rutorna.

- Resultatet skulle kunna va lite tydligare. Det kanske räcker med att göra överskriften (Rackarns!) lite tydligare och byta plats på texten och jordgloben (som jag för övrigt har svårt att se hur den passar in överhuvudtaget).

Tack för bra feedback! Gillar jag verkligen...

Jordgloben håller jag med om...det kommer en uppdaterad variant om ett tag där beloppen du kan få ut får en bild som symboliserar resultatet.
Present är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:08.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017