Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu


Att sparka på någon som ligger ner?

Visa resultat för omröstning: Är det ok att sparka på en konkurrent som är nere?
Ja - absolut 13 16.46%
Ja - om det görs snyggt 18 22.78%
Nej - inte alls 48 60.76%
Antal röster: 79. Du får inte rösta i den här omröstningen

 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2011-12-08, 13:50 #1
nosnaj nosnaj är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 012
nosnaj nosnaj är inte uppkopplad
Har WN som tidsfördriv
 
Reg.datum: Mar 2005
Inlägg: 1 012
Undra när vi kunder hos Binero ens ska hamna i deras nya bra plattform som de tjatat om i åratal. De verkar fokusera på 1 miljard andra saker än ta hans om oss trogna.

Jag kör både Loopia och Binero för den delen, tror ingen av dom är felfri så är bara löjligt detta.
nosnaj är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Gammal 2011-12-08, 14:42 #2
entep entep är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 54
entep entep är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Aug 2009
Inlägg: 54
Med risk för att hamna off topic..

Dom som utför detta tänker nog inte längre än det sista steget dom precis tagit.
Vad händer i nästa steg? Vi lockar kunder med att byta till oss för att konkurrenten har problem. Men vad kommer kunderna tycka när vi får problem?

Vad händer när kunder tycker nåt sånt här:
"jag bytte till ett webbhotell som sa att dom var bättre än dom andra. men dom här var lika dåliga"

Tror inte att en person som nappar på ett sådant här erbjudande är en kund för framtiden.
När webbhotellet som personen byter till får samma/liknande problem så kommer den med stor sannolikhet att byta webbhotell igen.

Det finns alltid och kommer alltid finnas dom som ska ha det billigaste och bästa på samma gång och bara utnyttjar leverantören. Så kallade Users.

Sen finns det dom som förstår att man inte kan få det billigaste och bästa på samma gång, utan förstår att man får vad man betalar för.

Att ha en hemsida och e-post hos en leverantör för under 3000 kr / år, och säga att hemsidan och e-posten är affärskritisk, bör tänka om.

binero, surftown, loopia, fsdata, space2u, ports & strongbox har jag erfarenheter (mer än 2 år som kund hos) av allihopa. Ingen av dom är tillräckligt bra för att lägga hela min verksamhets framgång på utan risk att det kommer att bli nertid på någon av tjänsterna.

Summa lussebulle: Se till att leverera de bästa tjänsterna, produkterna, hårdvaran, kundvården och bemötandet istället för att berätta vad andra gör för fel.
entep är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
etik, konkurrens, moral, nertid


Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)
 

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp


Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 18:41.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
 
Copyright © 2017