Kom ihåg mig?
Home Menu

Menu

Att sparka på någon som ligger ner?

Visa resultat för omröstning: Är det ok att sparka på en konkurrent som är nere?
Ja - absolut 13 16.46%
Ja - om det görs snyggt 18 22.78%
Nej - inte alls 48 60.76%
Antal röster: 79. Du får inte rösta i den här omröstningen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Oläst 2011-12-08, 12:00 #1
abergmans avatar
abergman abergman är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Feb 2010
abergman abergman är inte uppkopplad
Mycket flitig postare
abergmans avatar

Reg.datum: Feb 2010
Det är enkelt som leverantör att lockas att rida på någon annans våg, i det här fallet svallvågorna av ett haveri, men som kund och konsument men framförallt som yrkesman så tycker jag inte att det är särskilt snyggt att använda det som en del i marknadsföringen eller som ett säljargument, framförallt så är det väldigt farligt att hävda att man själv är ofelbar.

Vi jobbar med IT, och det är inte en fråga OM det kommer strula, utan NÄR det kommer att strula, och då är man nog tacksam om ens branschkollegor stöttar istället för att stjälper.
abergman är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Oläst 2011-12-08, 12:12 #2
magnusthornblad magnusthornblad är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Mar 2011
magnusthornblad magnusthornblad är inte uppkopplad
Hej, jag är ny här.

Reg.datum: Mar 2011
Jag tänkte precis samma sak när jag läste bineros blogginlägg igår kväll. att det var värst vad dom slår sig för bröstet. det är extremt kaxigt och lite väl vågat att gå ut så hårt som dom gör och lova guld och gröna skogar.
Jag tycker det är risigt att sparka på Loopia och försöka få deras kunder att gå över i ren affekt bara för att allt inte funkar som det ska just nu.

Jag ska inte försvara FSDatas tilltag som sulo och gabor retweetar, men dom har faktiskt ett stående erbjudande om flytthjälp som dom åtminstone bara "påminner" om, inte som Binero, som pushar ut det här BARA just nu under en begränsad tid, även där för att få folk att handla i affekt? mao, i just det här fallet beter sig fs liiite bättre, om än inte helt renhårigt.

det var mina fem cent, som jag kanske inte fick fram så bra egentligen, men ville iaf få något sagt.
magnusthornblad är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat
Svara

Taggar
etik, konkurrens, moral, nertid

Aktiva användare som för närvarande tittar på det här ämnet: 1 (0 medlemmar och 1 gäster)

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Forumhopp

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 13:54.

Programvara från: vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson

Copyright © 2017