FAQ |
Kalender |
Visa resultat för omröstning: Är det ok att sparka på en konkurrent som är nere? | |||
Ja - absolut |
![]() ![]() ![]() ![]() |
13 | 16.46% |
Ja - om det görs snyggt |
![]() ![]() ![]() ![]() |
18 | 22.78% |
Nej - inte alls |
![]() ![]() ![]() ![]() |
48 | 60.76% |
Antal röster: 79. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
![]() |
#1 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Det är enkelt som leverantör att lockas att rida på någon annans våg, i det här fallet svallvågorna av ett haveri, men som kund och konsument men framförallt som yrkesman så tycker jag inte att det är särskilt snyggt att använda det som en del i marknadsföringen eller som ett säljargument, framförallt så är det väldigt farligt att hävda att man själv är ofelbar.
Vi jobbar med IT, och det är inte en fråga OM det kommer strula, utan NÄR det kommer att strula, och då är man nog tacksam om ens branschkollegor stöttar istället för att stjälper. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Hej, jag är ny här.
|
Jag tänkte precis samma sak när jag läste bineros blogginlägg igår kväll. att det var värst vad dom slår sig för bröstet. det är extremt kaxigt och lite väl vågat att gå ut så hårt som dom gör och lova guld och gröna skogar.
Jag tycker det är risigt att sparka på Loopia och försöka få deras kunder att gå över i ren affekt bara för att allt inte funkar som det ska just nu. Jag ska inte försvara FSDatas tilltag som sulo och gabor retweetar, men dom har faktiskt ett stående erbjudande om flytthjälp som dom åtminstone bara "påminner" om, inte som Binero, som pushar ut det här BARA just nu under en begränsad tid, även där för att få folk att handla i affekt? mao, i just det här fallet beter sig fs liiite bättre, om än inte helt renhårigt. det var mina fem cent, som jag kanske inte fick fram så bra egentligen, men ville iaf få något sagt. |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|