| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
jag köpte ett gäng domäner från Svenska domäner, flyttade dem sedan direkt till en annan registrar. mailade dem och frågade hur man tar bort domänen från deras kontrollpanel då den var flyttad.
Fick som svar att man måste skicka in en blankett för varje domän per Brev och sägga upp avtalet ang domänen, hur tänkte dem där? hur skall dem förnya domänen om dem inte längre administrerar den? Sjukt oseriöst enligt mig, och skapar bara onödigt arbete när man nu måste skriva ut massor av papper och skicka in. Hade jag vetat om detta hade jag alldrig registrerat domänerna där. |
|||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | |||
|
||||
|
Bara ett inlägg till!
|
Citat:
Såhär svarade dem: Hej Du måste säga upp domänerna som du har flyttat så att vi kan notera det. Du säger upp dessa med en uppsägningsblankett som du hittar på vår hemsida. www punkt svenskadomaner punkt se/blanketter.asp Med vänlig hälsning Support Svenska Domäner AB |
|||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|