FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Banned
|
Thomas: Finns det någon anledning att radera sitt inlägg? Annars kan man få ganska intressanta diskussioner om man raderar...
Fast det är kanske så man ska göra i fortsättningen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |||
|
||||
Administratör
|
Citat:
Att man kan editera sitt inlägg under en period känns okey. Stavfel etc. Det innebär ju i praktiken att man kan ta bort allt (radera) även.
![]() |
![]() |
#3 | ||
|
|||
Banned
|
Möjligheten att radera i IPB fanns inte. Däremot fanns möjligheten att ändra, men med krav på anledning.
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Sorry, sorry, sorry! :-) Har någon en stor röd ångerknapp! Trodde det var mitt inlägg som raderades. Min miss - självklart kan han radera sitt eget inlägg.
Ber om ursäkt igen! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |||
|
||||
Administratör
|
Är det nån som varit i kontakt med Loopia och hört med dom hur läget är?
Vad är fel, varför tar det dagar att avhjälpa?
![]() |
![]() |
#6 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |||
|
||||
Mycket flitig postare
|
Mailen finns ju kvar kan man hoppas för de som har sin mail där,
för jag antar att dom har backupservrar som tar emot och lagrar inkommande mail. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
![]() ![]() Vore intressant att veta exakt vad som hänt. Det här lär tyvärr kosta Loopia mycket pengar och många kunder har jag en känsla av...
![]() |
![]() |
#9 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Som sveriges största webbhotell är inte en nedtid på 3 dagar i närheten av acceptabelt. Borde ha både tre, fyra och fem backup-lösningar som snurrar igång. Det här är ju förödande för väldigt många företag - undra vilken kompensation detta resulterar i för dess kunder...
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | ||
|
|||
Supermoderator
|
Citat:
Naturligtvis håller jag med dig om att det är illa, det tror jag Loopia gör också även om de kanske inte säger det rakt ut. Många kunder som skriver på Facebook beter sig dock riktigt illa och dessa kan de gott vara utan ![]()
![]() |
Svara |
|
|