FAQ |
Kalender |
![]() |
#11 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Roligt med konstruktiv inputs/kritik, jag tar gärna fler råd och ideer. Som du och andra säkert märker så tar jag till mig allt och försöker följa råden. Har ni några fler goda råd? Samt finns det några som känner att lite Linktrades skulle vara av intresse så PMa mig. Och för att komma in på linktrades. Vad anser ni är en bra metod för att genomföra linktrades? Att hålla antalet utlänkar till ett minimum är en sak jag förstår men det är ibland lite svårt att följa. Äger dock tillsammans med en kanonduktig designer ett flertal större respekterade sidor, några av dessa kan man se i min signatur. 3 vägs länkar är möjligt, tror flera av mina sidor har PR3 och 4 glädjande nog. Hur kan man få linktrades utan att kanske just erbjuda länkar tillbaka?. pengar, tjänster och annat antar jag? Jag anser mig själv vara rätt grym på LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP), kodar självklart objektorienterat. så om folk vill ha lite småsaker gjorda i utbyte mot länkar så finns jag här. Jag tar gärna emot fler förslag. En beskrivande text om sidan kommer komma, men tror jag överlåter just texten till min kollega för han är bättre på att formulera sig ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
|
|||
Mycket flitig postare
|
Jag tror annonsering är vad du måste göra för att få in annonser till din sida.
Tv och radio är dyrt, men det ger en hel del. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
|
|||
Medlem
|
Det är tydligen bara en försäljare som lagt in hela rubbet? Robert :P
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Lösningen kommer delvis innebära annonsering men även andra saker. Men innan detta så ska sidan vara perfekt så att besökarupplevelsen är "jävlar va fräscht och enkelt", på ren svenska. Var inte blyg och säg gärna konstruktiv kritik, saker som inte fungerar, eller kanske någon kul funktion som saknas som skulle göra att just du väljer SellYes i framtiden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
|
|||
Medlem
|
Citat:
Men det skulle absolut vara roligt ![]() |
||