FAQ |
Kalender |
|
![]() |
#1 | ||
|
|||
Klarade millennium-buggen
|
Citat:
Ahhh ... skojare hela högen. Slängde ihop dett snabbt för att televaruhuset är varnat ... 1. Bestrid direkt till företaget på fakturan (kolla organisationsnummer) och till Svea. Blanda inte in mobiloutlet-381.com utan gå direkt på de som står på fakturan. 2. Kontakta Svea och påvisa att fakturan kommer för ett företag på varningslistan, just www. Televaruhuset .com Det åligger sedan de att bevisa att det är du som beställt och även att det är du som har hämtat ut paketet, och jag tvivlar att något har skickats ut. Svea kommer direkt ställa denna bevisbörda på butiken och kräva pengar tillbaka från de, om de har betalt ut pengarna för fakturan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | ||
|
|||
Medlem
|
Bestrid den direkt och spara kopior på all korrespondens, ifall blufföretaget mot förmodan skulle försöka driva ärendet vidare.
Har själv skrivit en artikel i ämnet, med en rad tips, som ligger uppe på: http://www.sveafaktura.se/bestrida-faktura/ (P.S. Kommer inte ihåg om man får länka till content man själv skapat, om detta är mot forumreglerna ber jag om ursäkt och ber moderator ta bort länken/mitt inlägg.) |
||
![]() |
![]() |
Svara |
|
|