| FAQ |
| Kalender |
|
|
|
|
#1 | ||
|
|||
|
Bara ett inlägg till!
|
Som kund är det väldigt uppskattat. Jag gillar verkligen när man behöver hjälp eller har en snabb liten fråga och de har en chatt, sitter där dessutom en som verkligen vet vad han/hon snackar om så känns det hela tryggt. Till 99,9% blir det alltid ett köp för min del.
Jag tycker helt klart du ska testa det, testar man inte får man inget veta. Se bara till att personen som sitter där har 100% koll på vad ni/du säljer. Lycka till! |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#2 | ||
|
|||
|
Mycket flitig postare
|
Håller med. Grymt uppskattat.
Se bara till som sagt att det finns någon online när man förväntar sig det. |
||
|
|
Svara med citat
|
|
|
#3 | ||
|
|||
|
Medlem
|
Min erfarenhet av livechattar är inskränkt till ett par pokersajter (för 4-5 år sedan) och med MyNewsDesk (ganska nyligen). Det förstnämnda funkade inte alltför bra, det kändes som om det var någon indier som knappt kunde engelska som snackade en massa skit, men MyNewsDesk har en fantastiskt bra chattsupport.
Så om har resurser för det kan det ju vara en bra idé, så länge du har kunnig personal som kan svara på frågor och kunden inte behöver vänta. |
||
|
|
Svara med citat
|
| Svara |
|
|